Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 135
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• jente_25år

11

• Ulv I Faarikaal

11

• Amiga

6

• Ha-vanskelig

5

Næsj. Det er da ikke et problem. Det eneste beviset vi legger igjen er event en våt flekk.. Jeg er glad jeg ikke har en ståpikk å skjule:)

ehem... men det gliset du klsiterer opp i ansiktet skjuler jo ingenting, neida...

men for all del, ta med deg en av nyervervelsene og sett deg på 5'er banen, få som skal så langt som til Sognsvann, du kan jo kanskje klare å ha sex også i løpet av de siste stoppa, hehe...

ehem... men det gliset du klsiterer opp i ansiktet skjuler jo ingenting, neida...

men for all del, ta med deg en av nyervervelsene og sett deg på 5'er banen, få som skal så langt som til Sognsvann, du kan jo kanskje klare å ha sex også i løpet av de siste stoppa, hehe...

Idrettshøyskolen? Eller møteplassen for homofile på Sognsvann? Nei, da er hjelp til selvhjelp bedre asså:)

Mulig jeg formulerte meg litt feil, men jeg lurte mer på om det var noen flere der ute som meg, akkurat som du skriver.

Plagsomt er det jo ikke. Syns det er godt å kose med meg selv, jeg. Men har aldri hørt noen andre jenter snakke om slikt som onanering på bussen og lignende.

Og jeg kommer ikke til å gå til min fastlege med dette.

Anser det egentlig ikke som noe stort problem. Var bare litt nysgjerrig på om det var andre der ute.

Skal ut på by'n i morgen. Kanskje jeg finner meg et mannebein der. He-he.

Kos fra meg...

Kos deg i morgen da! *gliz*

Annonse

Kjære "Smart"

Min logikk tilsier alene, og helt alene, at man kan oppsøke sin fastlege dersom man har et kroppslig problem.

Jeg håper ikke du vil fraråde mennesker med psoriasis å ta kontakt med sin fastlege.

Jeg forstår av ditt innlegg at du har valgt et selvironisk nick.

Vennlig hilsen

Du forstår tydeligvis veldig lite....

Hvordan vet du at noen som er veldig kåte har et kroppslig problem? Og sa hun noe om at hun ville bli kurert?

En går til legen for helt andre ting enn dette.

Jeg ville selvfølgelig ikke frarådet noen å gå til legen med psoriasis, hvor i all verden har du det fra?

Det er tydeligvis vanskelig å skjønne at du er på jordet, men da alle sier noe annet enn deg så burde det kanskje synke inn etterhvert?

Du har i alle fall ikke valgt et selvironisk nick.

Gjest mislykket

Du forstår tydeligvis veldig lite....

Hvordan vet du at noen som er veldig kåte har et kroppslig problem? Og sa hun noe om at hun ville bli kurert?

En går til legen for helt andre ting enn dette.

Jeg ville selvfølgelig ikke frarådet noen å gå til legen med psoriasis, hvor i all verden har du det fra?

Det er tydeligvis vanskelig å skjønne at du er på jordet, men da alle sier noe annet enn deg så burde det kanskje synke inn etterhvert?

Du har i alle fall ikke valgt et selvironisk nick.

Hei!

Nei, motsetning til deg har jeg valgt å spille med åpne kort.

Vennlig hilsen

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...