Gå til innhold

Fradrag på selvangivelse?

Anbefalte innlegg

Gjest sulten på fradrag......

Hei!

Er det noen av dere som har ført på utgifter til forsøk på selvangivelsen? Jeg har nemlig en bekreftelse fra Volvat om at vi har hatt utgifter .... til forsøk pga. sykdom. Har jo også betalt 15.000,- i egenandel for med. som jeg hadde tenkt til å ta med, men de original-kvitteringene skal jeg jo sende til trygdekontoret? Holder det med kopi til selv. ang. kanskje?

Noen med erfaring?

Takk for svar!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/90591-fradrag-p%C3%A5-selvangivelse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sidsel i FUB

Jeg anbefaler deg å prøve - i noen kommuner går det greit, mens i andre så er det blankt avslag. I skattereglene står det at barnløshet ikke regnes som sykdom og at man derfor ikke kan bruke posten "utgifter til sykdom" for å få fradrag for utgifter til assistert befruktning.

Men, som sagt - prøv gjerne. Flere har tatt dette til topps i systemet og noen har fått medhold, mens andre har tapt.

Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...