Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bruk Veet hårfjerningskrem... slipper sår, slipper nupper, slipper å skjære seg... slipper infernalsk kløe...

Tror jeg har svart på et tilsvarende spørsmål ørten ganger før ;) Håper det funker for deg og ;)

Jeg får det absolutt ikke til med Veet. Det blir alltid stående igjen små skjeggstubber (og det gjør det også med barberhøvel hvis jeg ikke skal begynne å blø)... Noen tips til meg eller? :-)

Jeg får det absolutt ikke til med Veet. Det blir alltid stående igjen små skjeggstubber (og det gjør det også med barberhøvel hvis jeg ikke skal begynne å blø)... Noen tips til meg eller? :-)

Mm... smør på tykkere lag, ta bare det du må ta, og la det sitte på litt lenger enn tidligere før det skrapes av.

Stubbene, om det ikke er for mange, kan du nappe ut med pinsett. Man blir herdet ;)

Gjest ikke undertegnet

Jeg er generelt ganske skeptisk til å bruke hårfjerningskremer på at så sensitivt sted, pga faren for allergi.

Barberer med høvel og skum (med alovera), og går over med spritservietter rett etterpå, og en gang etter noen timer. Spriten gjør at jeg ikke blir sår og rød. Er det lenge siden jeg har barbert med går jeg gjerne over med maskin først, men det gir ingen tett barbering.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...