kummin Skrevet 25. januar 2003 Del Skrevet 25. januar 2003 Hei alle sammen! På mitt første forsøk før jul brukte jeg suprecur fordi synarela var utsolgt fra leverandør. Jeg opplevdre å få helt fantastiske bivirkninger : Jeg ble A-menneske, fikk fantastisk arbeidskapasitet, ingen sultfølelse (men ikke kvalm), ikke behov for middagshvil - så i det hele tatt var jeg supereffektiv i hele perioden forsøket varte. Synarela skal jo gjøre samme jobben som suprecur, men jeg lurer likvel på om "bivirkningene" er de samme ? Er det noen som har erfaring med begge preparatene ? Jeg går også opp fra 150 IU til 225 IU Gonal, og jeg kan ikke hjelpe for at jeg blir litt redd for overstimulering. Men jeg er vel kanskje bare hysterisk. Forrige behandling resulterte bare i ett enslig egg. hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/90693-synarela-suprecur/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jonajenta Skrevet 25. januar 2003 Del Skrevet 25. januar 2003 Først vil jeg si lykke itl med forsøket. Jeg har brukt både synarella og suprecur. Førstegangen jeg brukte Synarella fikk jeg voldsomme hetetokter, men det skjedde nesten ikke på de neste forsøkene- uavhenging av hvilken type spray. Jeg hadde også et egg første forsøk, ble dosert opp til 300 iu på de to neste,resultatet ble henholdsvis 15 og 27 egg. Så sist gang ble jeg overstimulert. Denne gangen fikk jeg 225 iu og legene betegnet det som et veldig godt forsøk så langt. Eggene var av god kvalitet- så god at vi fikk tre i frysern i tillegg til gullegga som jeg nå ruger på. Det er klart at sjansen for overstimulering er tilstede, men den som intet våger intet vinner vet du....... :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/90693-synarela-suprecur/#findComment-498693 Del på andre sider Flere delingsvalg…
luske Skrevet 25. januar 2003 Del Skrevet 25. januar 2003 Hei kummin! Jeg har brukt Synarela begge gangene. Første gangen hadde jeg overhode ingen bivirkninger. Andre gangen (da vi holdt på samtidig) hadde jeg endel tretthet, hodepine og vond rygg før blødningen kom, men etter denne ikke særlig bivirkninger (ble iallefall ikke A-menneske). Men jeg og fikk beskjed om at Synarela var utsolgt og at jeg måtte bruke Suprecur. Dette motatte jeg meg og maste på dem slik at jeg tilslutt fikk synarela (begynte nesten å krangle med dem på apotelket). Grunnen til at jeg absolutt ønsket Synarela var at da trenger man bare å "sniffe" 3 ganger i døgnet og en trenger ikke sitte oppe om kvelden for å vente på siste "sniff". Jeg tokdem ca. 09-16.30 og 22. Med en så hektisk hverdag synes jeg det var mer enn vanskelig nok å klare å huske på de tre "sniffene" som er med Synarela..... Jeg gikk også opp i dose på Gonal (fra 150 til nå før jul 225). Sist fikk jeg 19 egg ut og nå før jul fikk jeg 17.Da jeg brukte 150 dosen brukte jeg 12 dager med sprøyter og da var eggposene akkurat passelige. Nå fikk brukte jeg også 12 dager og det var nok en dag for mye. Tandberg mente jeg nok var litt i overkant stimulert og hadde veldig vondt under/etter uttaket, men måtte altså ha like mange dager med stikking. Kanskje jeg hadde klart meg med 150 allikevel?? Jeg har forresten ennå ikke fått mensen og vet derfor lite om jeg skal sette inn eggene nå i februar eller om jeg skal vente til mars. Venter nok til mars dersom den blir veldig mye forsinket (er nå 3 dager over forventet mens dag) - har du fått din? tastes - lykke til med spraystart - når begynner du?? klem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/90693-synarela-suprecur/#findComment-499304 Del på andre sider Flere delingsvalg…
kummin Skrevet 27. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2003 Hei kummin! Jeg har brukt Synarela begge gangene. Første gangen hadde jeg overhode ingen bivirkninger. Andre gangen (da vi holdt på samtidig) hadde jeg endel tretthet, hodepine og vond rygg før blødningen kom, men etter denne ikke særlig bivirkninger (ble iallefall ikke A-menneske). Men jeg og fikk beskjed om at Synarela var utsolgt og at jeg måtte bruke Suprecur. Dette motatte jeg meg og maste på dem slik at jeg tilslutt fikk synarela (begynte nesten å krangle med dem på apotelket). Grunnen til at jeg absolutt ønsket Synarela var at da trenger man bare å "sniffe" 3 ganger i døgnet og en trenger ikke sitte oppe om kvelden for å vente på siste "sniff". Jeg tokdem ca. 09-16.30 og 22. Med en så hektisk hverdag synes jeg det var mer enn vanskelig nok å klare å huske på de tre "sniffene" som er med Synarela..... Jeg gikk også opp i dose på Gonal (fra 150 til nå før jul 225). Sist fikk jeg 19 egg ut og nå før jul fikk jeg 17.Da jeg brukte 150 dosen brukte jeg 12 dager med sprøyter og da var eggposene akkurat passelige. Nå fikk brukte jeg også 12 dager og det var nok en dag for mye. Tandberg mente jeg nok var litt i overkant stimulert og hadde veldig vondt under/etter uttaket, men måtte altså ha like mange dager med stikking. Kanskje jeg hadde klart meg med 150 allikevel?? Jeg har forresten ennå ikke fått mensen og vet derfor lite om jeg skal sette inn eggene nå i februar eller om jeg skal vente til mars. Venter nok til mars dersom den blir veldig mye forsinket (er nå 3 dager over forventet mens dag) - har du fått din? tastes - lykke til med spraystart - når begynner du?? klem fra Hei luske Har du ikke fått mensen ennå ??? Har du sjekket om du er gravid ??? Jeg fikk min nærmest på klokken 28 dager etter forrige blødning, så jeg skal begynne med spray 7. februar. Jeg ser frem til et forsøk uten så mye stress rundt meg. Selv om jeg er litt redd for å være for optimistisk kan jeg ikke hjelpe for at jeg har litt mer tro på dette forsøket enn det forrige. klem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/90693-synarela-suprecur/#findComment-500913 Del på andre sider Flere delingsvalg…
kummin Skrevet 27. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2003 Først vil jeg si lykke itl med forsøket. Jeg har brukt både synarella og suprecur. Førstegangen jeg brukte Synarella fikk jeg voldsomme hetetokter, men det skjedde nesten ikke på de neste forsøkene- uavhenging av hvilken type spray. Jeg hadde også et egg første forsøk, ble dosert opp til 300 iu på de to neste,resultatet ble henholdsvis 15 og 27 egg. Så sist gang ble jeg overstimulert. Denne gangen fikk jeg 225 iu og legene betegnet det som et veldig godt forsøk så langt. Eggene var av god kvalitet- så god at vi fikk tre i frysern i tillegg til gullegga som jeg nå ruger på. Det er klart at sjansen for overstimulering er tilstede, men den som intet våger intet vinner vet du....... :-) Takk for svar - jeg våger det meste som kan resultere i en baby... Men jeg er en bekymret person... hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/90693-synarela-suprecur/#findComment-501072 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.