Gå til innhold

mensen -hva gjør dere?

Anbefalte innlegg

Gjest kansje, kansje ikke

Eg både har og ikke har lyst på sex når eg her mensen. Har alltid fått høre og lest at gutter ikke liker det og stilt meg etter det. Men nå har eg kjæreste og han vil gjerne prøve.

Eg er jo kåt fordi om eg her mensen, har veldig lyst, men samtidig så høres det veldig klisstete og ekkelt utogså.

Hva gjør dere?

Dette er jo sefølgelig et individuelt smak og behag spørsmål, ikke noe fasit svar. Har noen av dere prøv og hva synest dere?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/90707-mensen-hva-gj%C3%B8r-dere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Som du sier selv, dette er individuelt. Men jeg har aldri latt meg stoppe av mensen. Det har jeg ikke opplevd at så mange menn gjør heller! Er man kåt, så er man kåt! :o)

Men det jeg gjør, rent praktisk, er at jeg dusjer "nedenfra og opp" rett før vi går i gang, altså jeg spyler med hånddusjen, slik at selve skjeden ikke er full av blod.

Denne skyllingen varer en times tid, og man rekker mye på den tiden!

I tillegg legger jeg et dobbelt håndkle på senga, det er lettere å vaske et håndkle enn alt sengetøyet.

Jeg vil gjerne gi deg et tips i denne forbindelsen; Ikke plag deg selv med tanker om hva han eventuelt måtte synes eller tenke!

Han vet hvor han er, og han er informert om "tilstanden" der. Og TENK om han fikk blod på penis... Den er faktisk vaskbar!

Det er fullstendig bortkastet energi å ha hemninger på andres vegne.

Dette lærte en yngre elsker/venn meg i en tilsvarende situasjon. Han ville slikke meg, og jeg prøvde å stoppe ham. Og han legger fram klare fakta: Du har nettopp vært i dusjen. Jeg kan ikke se noe "feil". Jeg lukter heller ikke noe "feil". Og du smaker nydelig! Kan jeg fortsette nå?

Han var 21 år gammel da, og jeg lærte veldig mye av dette. Selvsagt trenger vi ikke å være redd for hva andre skal tenke innerst inne! Ikke så lenge de er voksne, vet hvor de er, og hva de gjør. De tenker selv hvis det er nødvendig! Og hvis dere har snakket om det, og han sier at han vil, synes jeg du bare skal kose deg!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...