Gå til innhold

the truth about kondoms

Anbefalte innlegg

av forsjellige grunner vil eg hoppe av pillen for en stund, men fremdeles ha sex uten å bli gravid. Nå har eg opplevd alle tenkelige og utenkelige bi vrikninger av pillen uten om blodpropp og vil la kroppen få hvile seg litt fra unaturlige hormoner.

kjæresten min har jo støttet meg hele tiden mens eg har vært dårlig, men nå har eg funnet et merke som fungerer ganske bra.

han vil også ha sex- uten barn, men er ikke så glad i tenken på at han selv må bruke beskyttelse. (det er vel på tide at han også viser anvsar vel?)

han sier han ike liker kondomer, det til tross for at han aldri har hatt sex med en på...

så gutter, the truth er det stå stress med kondomer, mister du mye av den gode følesen osv??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/90708-the-truth-about-kondoms/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ulv I Faarikaal

Det er som å spise karamell med papiret på, uten tvil. Greit når en er ung og "kjapp" så kan utløsning bremses litt. Men eldre menn vil kanskje få problemer. Alle vil føle mye mindre, det vet de som har brukt gummi en stund, og så en gang prøver uten :-) woaoioi !

kondomer er faktisk så ille at det nesten er verdt å droppe sex... neida, ikke så ille kanskje, men kondomer er ikke no særlig... blir liksom som å ha sex med undikken på, ingen stor opplevelse... da kunne jeg heller tatt en american pie og brukt en tennis-sokk...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...