Gå til innhold

Kampen for kjærligheten!

Anbefalte innlegg

Gjest En-som-het

Hei,

Når jeg leser innleggene til andre her som av en eller annen grunn krangler med kjæresten sin, blir jeg lei meg. Lei meg fordi de har noen som tenker på/er glad i dem, mens jeg har ingen.

Bare for å ta de kjedsommelige dataene om meg selv: Jeg er 30 år gammel, ser ok ut (tror jeg da.Må skjerpe meg litt på klesstilen) yrkesaktiv, tjener ok, har "mikro" gjeld, bla. bla. "gjesp"....

Men, det er en ting som plager meg veldig. Det at jeg er så forbaska sjenert (det er egentlig en lang historie) gjør at jeg har vanskeligheter med å komme i kontakt med andre mennesker. Naturlig nok har jeg blitt veldig usikker av det også. De få jeg har snakket med om det sier det ikke merkes.

Og så er det dette evendelige fokuset på "vellykkethet" som herjer samfunnet og når alt skal legges sammen slår ikke jeg så heldig ut på statistikken. Dvs.:

Materielt= middels høy

Emosjonelt= "what a fu..ing wreck"

Jeg føler meg så tom innvendig, avstompet følelsesmessig & mistet helt lysten på å leve.

Når jeg går hjem fra jobb vet jeg at jeg går til en tom leilighet. Jeg lager noe som kan ligne på en middag, setter meg foran PC'n og leser innleggene deres. Så kjenner jeg tårene presse på (akkuratt som nå). Hvor F.. er kjærligheten?

Jeg vil så gjerne ha noen jeg kan sove sammen med, morra K..med, elske med, krangle med, diskutere med, trøste..etc.

Så.., helt patetisk: kan det være en jente/kvinne som kunne blitt glad i meg?

(..uff dette ble sikkert langt og uforstålig. Sorry, er født med en liten skavanke når det kommer til språk).

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/90873-kampen-for-kj%C3%A6rligheten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Christell

Du treffer jo ingen dersom du bare sitter hjemme. Har du ingen interesser som kan dyrket utenfor hjemmet?

Trening, matlagingskurs (alltid masse jenter), dansing (også masse jenter - og her må man jo også ha fysisk kontakt).

Uansett - ut av huset må du for å treffe noen. (Dersom du ikke treffer dem på jobben.)

Lykke til.

Problemet er også at du har kommet inn i ett mønster som gjør at du ikke er ute blant folk (antar jeg, ut fra innlegget ditt). Du har dine rutiner, hvor du går på jobb, kommer hjem, lager mat, sitter foran pc'en og tv'en og så har den dagen og kvelden gått. Du må som Christell sier komme deg ut og treffe folk.

At du er genert hindrer ikke jentene i å bli interessert eller bli forelsket i deg.

Men første bud da er å treffe dem. Hvorfor ikke begynne å trene? på f.eks SATS er det utrolig mange flotte jenter, om ikke annet får du mye å hvile øynene på og kose deg med det:-))

Du har mange muligheter til å treffe jenter, men da må du ikke bli sittende inne om kveldene.

Men du kan jo chatte på internett og komme i kontakt med jentene der også da, der er det jo flusst av dem og ganske lett å få napp.

Gjest En-som-het

Du treffer jo ingen dersom du bare sitter hjemme. Har du ingen interesser som kan dyrket utenfor hjemmet?

Trening, matlagingskurs (alltid masse jenter), dansing (også masse jenter - og her må man jo også ha fysisk kontakt).

Uansett - ut av huset må du for å treffe noen. (Dersom du ikke treffer dem på jobben.)

Lykke til.

"Tusen Takk" for svar mrxx & Christell. Dere er jammen gode å ha må jeg si. Er langt mindre nede nå etter svar i fra dere 2.

Jeg vet dere har rett i det at jeg må ut å sosialisere meg igjen. Det er bare så vanskelig når alle de nærmeste venner en har har "satt seg fast" i familie etc. (ser dem nesten aldi mer). Samt det å gå ut på byen alene for å finne kjærligheten er selve def, på nedtur.

K'a, jeg må se meg om etter nye aktiviteter og kanskje finne noe som passer for meg. Er jeg ekstra heldig treffer jeg kanskje en søt liten "figur" også... eks. på ett treningssenter.

Hmm...kanskje jeg skal prøve mrxx's forslag om å chatte litt på nettet. Det kan jo hende jeg plukker opp noen triks & tips fra andre (uten for mye forhåpninger, det er iallefall en start). Kjenner dere noen gode chatte kanaler forresten?

Tusen takk for oppmerksom-heten. Ha en riktig fin dag begge 2!

• 3 uker senere...
Gjest En-som-het

Dette hørtes ut som meg. Hvor gammel er du?

Hei Singel,

Jeg sa at jeg var 30 i innlegget, det er feil, jeg er 31(skjønner ikke hvordan jeg greide å skrive feil alder, he he).

Hvis du har det helt likt som meg, har du tenkt på hvordan du vil løse det?

Annonse

Gjest singelliv

Hei Singel,

Jeg sa at jeg var 30 i innlegget, det er feil, jeg er 31(skjønner ikke hvordan jeg greide å skrive feil alder, he he).

Hvis du har det helt likt som meg, har du tenkt på hvordan du vil løse det?

Ja, jeg har tenkt på det og skjønner at jeg må ut å treffe folk. Tenkte jeg skulle melde meg inn i ensliges landsforening og se hvordan det er. Jeg har også lagt inn kontaktannonse på nettvenn. Men jeg må innrømme at jeg har blitt kanskje litt sær og kresen etterhvert. Jeg er snart 30 og dame. Kanskje du vil maile med meg? Kan jeg få mailadressen din? Hvor bor du?

Gjest En-som-het

Ja, jeg har tenkt på det og skjønner at jeg må ut å treffe folk. Tenkte jeg skulle melde meg inn i ensliges landsforening og se hvordan det er. Jeg har også lagt inn kontaktannonse på nettvenn. Men jeg må innrømme at jeg har blitt kanskje litt sær og kresen etterhvert. Jeg er snart 30 og dame. Kanskje du vil maile med meg? Kan jeg få mailadressen din? Hvor bor du?

Hei Singel,

Jeg skjønner at du gjør en god del for å komme deg ut av situasjonen. Det er bra! Jeg kommer neppe til å melde meg inn i en forening. Jeg var halveis med å sette sammen en kontakt-annonse, men fant ut at det ikke var helt meg.En seriøs chatte kanal/meeting hadde vært ok!.

Uff..Singel, jeg må komme meg i seng skal på jobb i morgen. Mailadr.min er: [email protected]

Bigus bor i Oslo.Og du da?

Gjest En-som-het

Ohh.. kan se ut som mail adr. min er "[email protected]", men den er i sin fulle helhet:

"[email protected]".

Hyggelig om du sender meg en mail!

Gjest singelliv

Ohh.. kan se ut som mail adr. min er "[email protected]", men den er i sin fulle helhet:

"[email protected]".

Hyggelig om du sender meg en mail!

Jeg har allerede skrevet en mail til deg, men jeg misforstod mailadressen din, men jeg skal skrive en til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...