Gå til innhold

når han ikke avslutter med orgasme..

Anbefalte innlegg

MaH1365380455

Det hender at partneren min og jeg har sex leeenge. mye deilig forspill med tunge og fingre... Men når han har tilfredsstilt meg flere ganger, og vi også har hatt samleie en stund, så hender det at vi avslutter der. Han stresser liksom ikke etter å få orgasme. Han sier at det ikke nødvendigvis er høydepunktet, -men at selve nærheten og følelsen i samleiet holder... Han kan få orgasme, men si 25 % av de gangene vi er intime, så lar han være. Stemmer dette gutter; At dere kan avslutte samleie uten orgasme og samtidig være tilfredse??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/90917-n%C3%A5r-han-ikke-avslutter-med-orgasme/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

8

• Line

7

• Sofline

3

• mrxx

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Sliten noen ganger

Det kan hende, og det gjelder nok mange. Når man er sliten eller trøtt kan de være vanskelig å få orgasme noen ganger. Men å stelle med partneren krever ikke at junior er med. Å slite seg opp til orgasme da kan bli fåfengt. Bedre å "spare den".

Orgasmen er ikke selve poenget med et samleie, da. Sex er så uendelig mye mer enn det. Er det orgasme man er ute etter kan man heller fikse det på egen hånd.

Leken, nærheten, intimiteten man får sammen med et annet menneske er det som gjør samleiet spesielt - ikke nødvendigvis orgasmen.

Stol på at kjæresten din får det han føler behov for, du. I og med at han faktisk sier det selv også bør du bare slå deg til ro med det.

Når man er sliten eller trøtt er det ikke alltid behov for orgasme, det er tilfredstillende bare partneren kommer et par tre ganger. Men hvis partnern tar seg av junior i etterkant er det ikke lett å stoppe spruten:-)).Men hvis hun er fornøyd med kosen og knullinga ellers er det ikke et must at han spruter, men noen ganger må han bare.

Sprutinga øydelegger også friksjonen så den kan godt holdes tilbake til helt på slutten, det funker så lenge man holder kontrollen... men så var det det da:-) øvelse gjør mester...

Gjest mislykket

Hei!

Orgasmen og utløsning er ikke det samme.

Dessuten: hvilken nytte man får av sexualakten er ikke noe som er felles for alle (gutter), så her er det individuelle forskjeller.

Om din partner er fornøyd uten å få orgasme og/eller utløsning, så burde kanskje du også være fornøyd på hans vegne.

Vennlig hilsen

Annonse

Gjest mislykket

Nei, det stemmer ikke med mindre jeg har allerede har kommet en del gangner, og rett og slett ikke orker å fullføre den siste.

I slike tilfeller faker jeg.

Hei!

For litt siden hevdet jeg at det var fullt mulig for menn å fake. Og da ble det mye "pepper". Jeg synes det er interessant at du gir meg støtte -- bygget på egen erfaring.

Håper ikke du får like mye "pepper".

Vennlig hilsen

Nei, det stemmer ikke med mindre jeg har allerede har kommet en del gangner, og rett og slett ikke orker å fullføre den siste.

I slike tilfeller faker jeg.

Hihi... hvordan kan en gutt fake? ;) Det må være ei veldig blond ei som går på det da, i så fall ;)

Eller hur?

Hihi... hvordan kan en gutt fake? ;) Det må være ei veldig blond ei som går på det da, i så fall ;)

Eller hur?

Det er da bare å stønne og bære seg! Det funker kanskje ikke så greit ved første samleie den kvelden, i og med at det da ofte kommer en del væske, men etter et par omganger vil jo ikke jenta merke noe uansett. Det kommer trossalt ikke rare greine ut av gutten.

Alternativet er vel å spytte henne på ryggen, noe jeg ikke har forsøkt enda :)

Det er da bare å stønne og bære seg! Det funker kanskje ikke så greit ved første samleie den kvelden, i og med at det da ofte kommer en del væske, men etter et par omganger vil jo ikke jenta merke noe uansett. Det kommer trossalt ikke rare greine ut av gutten.

Hehe... det er kanskje ikke særlig særlig smart å prøve det heller! ;)

Nånei, jeg tror ikke at jenter er SÅ lettlurte ;)

Annonse

Du har stående tacoinvitasjon du! ;)

I know, og jeg lover å si fra når jeg en gang entrer Trondheim :)

Jeg skulle ønske jeg hadde et ærend der oppe søndag 22.03 - grunnet en hockeykamp - men det koster jo faen skjæra meg like mye å dra til Trondheim som det koster å dra til syden.

Galskap!

akkurat det er et triks som fungerer forbausende bra...hehe, har faktisk prøvd det selv ved et par anledninger, og de jentene har vært så kjørt at de ikke hadde merket forskjell om jeg så hadde rusla ut på kjøkkenet å blanda meg litt melisglasur, hehe...

prøv den, trekke'n ut og stønn som en gal mann mens du sikler litt på korsryggen, fin avsluttning på en lang natt...

akkurat det er et triks som fungerer forbausende bra...hehe, har faktisk prøvd det selv ved et par anledninger, og de jentene har vært så kjørt at de ikke hadde merket forskjell om jeg så hadde rusla ut på kjøkkenet å blanda meg litt melisglasur, hehe...

prøv den, trekke'n ut og stønn som en gal mann mens du sikler litt på korsryggen, fin avsluttning på en lang natt...

Eller så kan du late som om du kommer inni dem. De vil ikke merke forskjellen med mindre det er første gang og ladningen er heftig.

Faking med kondom er selvsagt piece of cake!

I know, og jeg lover å si fra når jeg en gang entrer Trondheim :)

Jeg skulle ønske jeg hadde et ærend der oppe søndag 22.03 - grunnet en hockeykamp - men det koster jo faen skjæra meg like mye å dra til Trondheim som det koster å dra til syden.

Galskap!

Tja... kan du ikke bare komme da, og så blir du med og feirer bursdagen min dagen etter? ;)

Hehe...

Det er ikke SÅ dyrt nå, tror jeg... det er priskonkurranse på innenlandsruter, så det ligger på rundt 8-900 kroner, tror jeg. Det blir vel litt likevel...

Tja... kan du ikke bare komme da, og så blir du med og feirer bursdagen min dagen etter? ;)

Hehe...

Det er ikke SÅ dyrt nå, tror jeg... det er priskonkurranse på innenlandsruter, så det ligger på rundt 8-900 kroner, tror jeg. Det blir vel litt likevel...

Jeg har nok ikke råd til sånt nå, dessuten må jeg jobbe så mye som mulig den perioden sånn at jeg med god samvittighet kan ta meg fri en del dager hvor Frisk forhåpentligvis spiller finaler i slutten av mars. Kan trossalt ikke risikere å måtte løpe på en nattvakt, eventuell tidlig dagvakt, når kanskje seriegullet skal feires :)

Men en annen gang :)

Jeg har nok ikke råd til sånt nå, dessuten må jeg jobbe så mye som mulig den perioden sånn at jeg med god samvittighet kan ta meg fri en del dager hvor Frisk forhåpentligvis spiller finaler i slutten av mars. Kan trossalt ikke risikere å måtte løpe på en nattvakt, eventuell tidlig dagvakt, når kanskje seriegullet skal feires :)

Men en annen gang :)

Hehehe... sikkert noe i det du sier der :)

Tja, døra står alltid åpen, så det er bare å komme når det måtte passe!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...