SierDuDet Skrevet 27. januar 2003 Skrevet 27. januar 2003 Jeg lovet tidligere i kveld, eller i går om dere vil, å skrive ned noen treningsprogrammer, men det ser ut som om jeg må ta det i morgen natt. For det første... eh, jeg glemte det og kom på det nå, og nå er jeg trøtt og lite duganes til slikt. I tillegg er det noe riv ruskende galt med internet her. Det går knapt framover, og jeg vet ikke engang om jeg klarer å poste dette innlegget her (men det finner dere jo ut...), og jeg vil nødig da bruke en del tid på å skrive noe fornuftig, og så får jeg kanskje ikke postet det i det hele tatt. Er jo ikke hjemme, så jeg har ingen steder jeg kan få lagret det dersom jeg ikke får postet det jeg skriver. Men jeg lover å ta det når jeg kommer på jobb i morgen, dvs, førstkommende natt! Og fram til da så får dere bare ta en rask tråkk på ergometersykkelen eller noe sånt, eventuelt vente med å trene til i overimorgen 0 Siter
Gjest Lystig Skrevet 27. januar 2003 Skrevet 27. januar 2003 Du holder det du lover og det står det respekt av.. Jeg har gjort som du sa jeg,syklet i 45 min,og etterpå solarium og badstu...kjempe deilig! Gleder meg vilt til programmet er ferdig,du er en engel. Ha en forsatt fin dag! 0 Siter
neuni Skrevet 27. januar 2003 Skrevet 27. januar 2003 hehe...ingen fare med forglømmelser, sånt er velkjent eg skal ein tur på sats i dag uansett ja, berre prozak får somla seg til å stå opp, komme seg heim, og ta med treningsbuksa mi fra klesvasken der sov godt i dag! 0 Siter
SierDuDet Skrevet 27. januar 2003 Forfatter Skrevet 27. januar 2003 neuni skrev (På 27.1.2003 den 11.38): hehe...ingen fare med forglømmelser, sånt er velkjent eg skal ein tur på sats i dag uansett ja, berre prozak får somla seg til å stå opp, komme seg heim, og ta med treningsbuksa mi fra klesvasken der sov godt i dag! Når jeg dro hjem fra jobb i dag så virket ikke nettet, men jeg satser på at det virker når jeg ankommer om 45 minutter. Hvis ikke må dere smøre dere med litt tolmodighet 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.