Gå til innhold

utroskap og samvittighet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva?.. Da kan du umulig elske mannen din. Jeg er gift og elsker mannen min. Vi har liten tid til sex, vel.. jeg finner tid men han er sliten etter lange arbeidsdager.. og derfor er han trøtt om kvelden. Men jeg kunne aldri ha tatt meg en elsker selv om jeg synes vi kunne hatt sex oftere! Jeg kan ikke forstå at du ikke har dårlig samvittighet heller! Tenk hvor mye du sårer ham og ødelegger om han skulle finne det ut. Hvordan ville du likt det om han hadde en elskerinne??

Annonse

jeg synes ærlig talt synd på deg... fordi at du ikke er i stand til å forstå hvor mye du sårer din andre halvdel... såklart skjer ingenting dersom du ikke blir avslørt, men følgene dersom vil nok være enn større pris å betale enn det å holde seg til ên.

fy.

pikelill1365380461

Jeg er i samme situasjon som deg. Har vært sammen med mannen min i mange år, og er veldig glad i ham. Har imidlertid også en elsker som jeg treffer innimellom - og nyter. Noe av årsaken til at dette er så spennende er vel at når jeg er hos han er vi helt alene - uten barn og andre "forstyrrende elementer"- og bare nyter sexen og hverandre. Har faktisk fått en del ideer og tips som jeg med hell har "innført" på hjemmefronten også. Tror allikevel at det ideelle er å holde seg til en av gangen...

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...