Gå til innhold

Anbefalte innlegg

har lest mange gamle tråder, men klarer ikke finne noen svar som jeg föler hjelper meg. har värt sammen med min kjäreste i over halvåret. de förste månendene så vi hverandre ikke og holdt kontakten ved hjelp av telefon.(bodde veldig langt fra hverandre) Men ettersom tiden gikk og jeg skulle flytte så fant vi ut at vi skulle flytte sammen. Og det har fungert utmerket.Bare en ting som mangler og det er at jeg blir slapp og klarer ikke ha samleie med henne. Jeg har klart det tidligere, så fysisk er det ikke noe problem. Det jeg merker er at jeg ikke er like kåt som jeg var når vi var fra hverandre. Da kunne jeg gå rundt med konstant stå, mens nå er jeg aldri erigert uten at jeg eller hun beföler meg. Og det er veldig vondt å tenke på. Er det noen som har tilsvarende erfaringer eller noen råd til dette? Jeg synes hun er en fantastisk vakker kvinne og elsker henne over alt på denne jord. Men så lenge samleie er det viktigste for henne i sexlivet er jeg redd for å miste henne. Håper på hjelp.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/90959-hva-skje-med-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke bekymre deg! Bare ta tingene med ro. Dere vil oppleve at alle dager er forskjellige, og noen perioder i forholdet er bedre enn andre. Nå bor dere jo sammen, og dere sover sammen hver natt. Jeg mener at sex er viktig i et forhold, men langt i fra det viktigste! Om du elsker henne og hun elsker deg, så går det nok fint med dere. Ikke stress over dette i alle fall. Det kan bare føre til at du tenker mere på det og den ikke blir stiv. Kan dere ikke ha samleie er ikke det verdens største krise. Kos med hverandre.. Så kan det skje... Jeg merker at mannen min blir stiv når vi kliner f.eks., men vi har små barn og ingen tid til sex... Så vi må først finne tid til å være sammen; snakke og klemme. Det jeg vil fram til med det siste, er at alt kan ikke være på topp hele tiden Men det er andre ting som også er viktige i et forhold. Jeg håper at vi vil få bedre tid etter hvert til sex, og ting ordner seg nok snart for deg skal du se!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/90959-hva-skje-med-meg/#findComment-500979
Del på andre sider

jajaja1365380440

Du beskriver problemet nederst i innlegget ditt...Så lenge samleie er det viktigste i livet for henne vil du automatisk føle at du må på død og liv mestre denne situasjonen...Og det blir feil..Har det på samme måten selv...vi har prestasjonsangst.Det var en i et tidligere innlegg som skrev at det store hodet skulle brukes når man skal kjøre bil.:-) og det er sant-prøv og ikke tenk-nyt...

Vet at det ikke er enkelt, men kjærestn din er en veldig viktig faktor her. Så lenge hun aksepterer at du ikke blir stiv og at du føler at verden ikke raser sammen om du ikke får det til, er dere på rett vei. Har selv hatt tre lange forhold; det første var da jeg fikk problemet.Hun gjorde sitt til at det fikk orntli fotfeste med å legge seg å grine etter "mislykket elskov". Hun etterpå kurerte meg; sa med en gang at jeg måtte slappe av, vi har ingen hastverk og går det ikke bra kan vi gjøre det på andre måter....Vi hadde seks år med kjempebra sex. I det siste forholdet,som tok slutt søndag, har det kommet tilbake, hun er samleiefiksert og har gitt meg skylden for at hun er og har blitt seksuelt "innestengt" Vi har greidd å gjennomføre samleie stort sett hele tiden, og 95% av gangene har hun fått orgasme. Men istedet for å bygge på det og gjøre oss trygge på hverandre har det negative fått grobunn. Så hun gjorde det slutt på søndag og oppgav sexproblemene som hovedgrunn. Sier ikke at jeg gjør alt rett, langt ifra. I en sånn situasjon blir man deprimert, negativ og selvsentrert. Så det er vanskelig å være partner, ingen tvil om det....Det aller viktigste er imidlertid å få alt opp i dagen, snakk MYE og få inn forståelse, les om erektil dysfunksjon og råd fra sexologer og leger.Prøv hjelpemidler i en overgangsfase viss det er aktuelt...Uprima, Caverject, Penispumpe/ring...

Husk- du er langt i fra alene, det er ingen ting galt med deg, du har bare en frustrert penis som en sexolog sa...:-)

LYKKE TIL !!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/90959-hva-skje-med-meg/#findComment-502703
Del på andre sider

Du beskriver problemet nederst i innlegget ditt...Så lenge samleie er det viktigste i livet for henne vil du automatisk føle at du må på død og liv mestre denne situasjonen...Og det blir feil..Har det på samme måten selv...vi har prestasjonsangst.Det var en i et tidligere innlegg som skrev at det store hodet skulle brukes når man skal kjøre bil.:-) og det er sant-prøv og ikke tenk-nyt...

Vet at det ikke er enkelt, men kjærestn din er en veldig viktig faktor her. Så lenge hun aksepterer at du ikke blir stiv og at du føler at verden ikke raser sammen om du ikke får det til, er dere på rett vei. Har selv hatt tre lange forhold; det første var da jeg fikk problemet.Hun gjorde sitt til at det fikk orntli fotfeste med å legge seg å grine etter "mislykket elskov". Hun etterpå kurerte meg; sa med en gang at jeg måtte slappe av, vi har ingen hastverk og går det ikke bra kan vi gjøre det på andre måter....Vi hadde seks år med kjempebra sex. I det siste forholdet,som tok slutt søndag, har det kommet tilbake, hun er samleiefiksert og har gitt meg skylden for at hun er og har blitt seksuelt "innestengt" Vi har greidd å gjennomføre samleie stort sett hele tiden, og 95% av gangene har hun fått orgasme. Men istedet for å bygge på det og gjøre oss trygge på hverandre har det negative fått grobunn. Så hun gjorde det slutt på søndag og oppgav sexproblemene som hovedgrunn. Sier ikke at jeg gjør alt rett, langt ifra. I en sånn situasjon blir man deprimert, negativ og selvsentrert. Så det er vanskelig å være partner, ingen tvil om det....Det aller viktigste er imidlertid å få alt opp i dagen, snakk MYE og få inn forståelse, les om erektil dysfunksjon og råd fra sexologer og leger.Prøv hjelpemidler i en overgangsfase viss det er aktuelt...Uprima, Caverject, Penispumpe/ring...

Husk- du er langt i fra alene, det er ingen ting galt med deg, du har bare en frustrert penis som en sexolog sa...:-)

LYKKE TIL !!!

Takker for fint svar. Det er godt å vite at jeg ikke er alene og at det faktisk er mulig å få orden på. Når du skrev at dere hadde 6 år med fantastisk sex så lurer jeg på hva du legger idet. Kun av nysgjerrighet og det faktum at jeg lurer på hva du definerer som fantastisk sex. Vi har pratet masse om vårt problem det og kjäresten min har hatt vnskelig med å akseptere det. Hun har aldri värt borti noe lignende og i tillegg er hun veldig egoistisk av seg. (noe hun er fullt klar over selv) Hun har hatt problemer med å forstå hva hun kan gjöre for meg, men det virker som om hun har fått litt mer innblikk i min situasjon og dermed litt mer forståelse. Heldigvis, for det er jo ikke så mye jeg forventer av henne.

Ettersom problemet ble stadig större så sluttet vi etterhvert å ta på hverandre og kjäle sammen. Men nå har vi funnet tilbake til det og gitt hverandre utlösning på andre måter enn ved samleie.

Så takker igjen for godt svar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/90959-hva-skje-med-meg/#findComment-504932
Del på andre sider

jajaja1365380440

Takker for fint svar. Det er godt å vite at jeg ikke er alene og at det faktisk er mulig å få orden på. Når du skrev at dere hadde 6 år med fantastisk sex så lurer jeg på hva du legger idet. Kun av nysgjerrighet og det faktum at jeg lurer på hva du definerer som fantastisk sex. Vi har pratet masse om vårt problem det og kjäresten min har hatt vnskelig med å akseptere det. Hun har aldri värt borti noe lignende og i tillegg er hun veldig egoistisk av seg. (noe hun er fullt klar over selv) Hun har hatt problemer med å forstå hva hun kan gjöre for meg, men det virker som om hun har fått litt mer innblikk i min situasjon og dermed litt mer forståelse. Heldigvis, for det er jo ikke så mye jeg forventer av henne.

Ettersom problemet ble stadig större så sluttet vi etterhvert å ta på hverandre og kjäle sammen. Men nå har vi funnet tilbake til det og gitt hverandre utlösning på andre måter enn ved samleie.

Så takker igjen for godt svar.

Hei igjen...

Når jeg mener fantastisk sex, dvs. jeg skrev vel veldig bra sex så tenker jeg på å ha sex med absolutt nytelse, kun EN tanke i hodet, uten redsel og eget press om å inneha tekniske finurligheter i programmet...(Lurt å tenke på at det ikke gis stilkarakterer i denne sammenhengen.)

Vil fortelle deg at sist fredag hadde jeg en veldig positiv opplevelse; har vært drittlei de negative tankene og i og med at min kjæreste oppga problemfylt sexliv som hovedgrunn til at hun gjorde det slutt fikk jeg en gifaen holdning inni meg...Og det hjalp !! Hun og jeg hadde en forsoningssamtale sammen som til slutt endte i senga....Jeg slappet av og nøt (og ga faen) og det gikk kjempebra.... Blir helt blank i øya over bare å tenke på hvor godt det var.:-)Kanskje et godt råd til deg å...? LYKKE TIL !!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/90959-hva-skje-med-meg/#findComment-507234
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...