Gå til innhold

Hvordan har du satt inn eggene ? (litt langt)

Anbefalte innlegg

Gjest Puffin2

Litt pussig spørsmål kanskje :) men jeg satte lørdag inn egg i vårt 2.søskenforsøk, og denne gangen hadde de en helt ny metode på RITØ.

Brukte UL, dvs at jeg holdt "dingsen" på magen mens legen førte "røret" opp i livmora og fulgte med på skjermen at eggene kom akkurat dit de skulle. Er det sånn det gjøres ellers rundt omkring også?

Grunnen til at jeg er nyskjerrig på dette er at legen "fiklet" og strevde mye for å komme på rett plass. Jeg har litt bakoverbøyd livmor. På de 3 tidligere forsøkene har jo legen ikke hatt UL som hjelpemiddel, og hvordan i all

verden kan vi være sikre på at eggene virkelig har kommet dit da ? Legen sa bare at nå følte hun seg sikker på at alt ble helt riktig...og jeg får ikke helt god følelse for hva som har skjedd tidligere...

Satte i alle fall inn 2 kjempefine blastocyster, og ruger for harde livet. Er i full gang med "symptom-jakten" :) Det var for øvrig på dag 5 etter befruktning¨. Noen som vet evt. hvilken dag egget/ene evt. fester seg sånn ca ?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/90967-hvordan-har-du-satt-inn-eggene-litt-langt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Har ei venninne som har tatt forsøk i utlandet, og hun måtte også selv holde ultralyd dingsen over magen.

Selv har jeg ikke registrert at legen har brukt ultralyd under innsetting!

lykke til videre i rugingen! Blir spennende å høre hvordan det går!

klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...