Gjest Sidsel i FUB Skrevet 27. januar 2003 Skrevet 27. januar 2003 Hei alle sammen, Debatten om psykososial omsorgsvurdering går sin glade gang i mediene også. FUB har vært på banen i Dagsavisen, NRK Dagsnytt og TV Norge-nyhetene. I dag blir det debatt i NRK Dagsnytt 18 med Anne, Leder I. Vi kommer til å legge ut mer informasjon om saken på våre hjemmesider (www.fub.no) i løpet av kort tid. 0 Siter
innherred Skrevet 27. januar 2003 Skrevet 27. januar 2003 Flott innsats Sissel, har hørt deres gode innspill i flere medier i helgen. Det er også mange gode argumenter i debatten lenger ned på lista her. Lykke til videre! Mvh 0 Siter
Nord-Trønder Skrevet 27. januar 2003 Skrevet 27. januar 2003 Har nettopp kost meg med dagens Dagsnytt atten, og kunne med glede kostantere at KrFs figur i Sosialkomiteen ikke akkurat kunne ramse opp grupper som en menet var uegnede foreldre og derfor burde lukes ut: uheeee, ja, heeee, altså, ja narkomane. Jo takk! Herr Legereid var også som vanlig god og her i huset lo vi godt at betegnelsen "Ayatolaen i Helsedepartementet". 0 Siter
Gjest leser Skrevet 27. januar 2003 Skrevet 27. januar 2003 FUB og flere... Jeg har desverre ikke fått med meg noen av disse debattene og innslagene i nyhetene etc.Finnes det noen skriftlige referater noe sted(av noe av det)? Det eneste jeg har fått med meg er det tankeløse utspillet til Dagfinn Høybråten i forgårs! 0 Siter
Gjest Sidsel i FUB Skrevet 28. januar 2003 Skrevet 28. januar 2003 FUB og flere... Jeg har desverre ikke fått med meg noen av disse debattene og innslagene i nyhetene etc.Finnes det noen skriftlige referater noe sted(av noe av det)? Det eneste jeg har fått med meg er det tankeløse utspillet til Dagfinn Høybråten i forgårs! Det er en link litt lenger ned i tråden "RYSTET" og ellers er det noe i Dagsavisen fra lørdag (tror jeg). Flere andre nettsteder hadde noe om dette via NTB. Ellers har ikke vi tatt noe referater. Vet også at det er mulig å høre NRK Dagsnytt Atten via nrk.no et døgn etter at det ble sendt. Innslaget kom mot slutten av sendingen, ca. 18.40. Let deg frem! 0 Siter
innherred Skrevet 28. januar 2003 Skrevet 28. januar 2003 Det er en link litt lenger ned i tråden "RYSTET" og ellers er det noe i Dagsavisen fra lørdag (tror jeg). Flere andre nettsteder hadde noe om dette via NTB. Ellers har ikke vi tatt noe referater. Vet også at det er mulig å høre NRK Dagsnytt Atten via nrk.no et døgn etter at det ble sendt. Innslaget kom mot slutten av sendingen, ca. 18.40. Let deg frem! Har akkurat hørt på innslaget i reprise her: http://www.nrk.no/nyheter/sendinger/ Meget bra! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.