Gå til innhold

Mer om Psykososial omsorgsvurdering

Anbefalte innlegg

Gjest Sidsel i FUB

Hei alle sammen,

Debatten om psykososial omsorgsvurdering går sin glade gang i mediene også. FUB har vært på banen i Dagsavisen, NRK Dagsnytt og TV Norge-nyhetene. I dag blir det debatt i NRK Dagsnytt 18 med Anne, Leder I.

Vi kommer til å legge ut mer informasjon om saken på våre hjemmesider (www.fub.no) i løpet av kort tid.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/90994-mer-om-psykososial-omsorgsvurdering/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nord-Trønder

Har nettopp kost meg med dagens Dagsnytt atten, og kunne med glede kostantere at KrFs figur i Sosialkomiteen ikke akkurat kunne ramse opp grupper som en menet var uegnede foreldre og derfor burde lukes ut: uheeee, ja, heeee, altså, ja narkomane. Jo takk!

Herr Legereid var også som vanlig god og her i huset lo vi godt at betegnelsen "Ayatolaen i Helsedepartementet".

FUB og flere...

Jeg har desverre ikke fått med meg noen av disse debattene og innslagene i nyhetene etc.Finnes det noen skriftlige referater noe sted(av noe av det)?

Det eneste jeg har fått med meg er det tankeløse utspillet til Dagfinn Høybråten i forgårs!

Gjest Sidsel i FUB

FUB og flere...

Jeg har desverre ikke fått med meg noen av disse debattene og innslagene i nyhetene etc.Finnes det noen skriftlige referater noe sted(av noe av det)?

Det eneste jeg har fått med meg er det tankeløse utspillet til Dagfinn Høybråten i forgårs!

Det er en link litt lenger ned i tråden "RYSTET" og ellers er det noe i Dagsavisen fra lørdag (tror jeg). Flere andre nettsteder hadde noe om dette via NTB. Ellers har ikke vi tatt noe referater.

Vet også at det er mulig å høre NRK Dagsnytt Atten via nrk.no et døgn etter at det ble sendt. Innslaget kom mot slutten av sendingen, ca. 18.40. Let deg frem!

Det er en link litt lenger ned i tråden "RYSTET" og ellers er det noe i Dagsavisen fra lørdag (tror jeg). Flere andre nettsteder hadde noe om dette via NTB. Ellers har ikke vi tatt noe referater.

Vet også at det er mulig å høre NRK Dagsnytt Atten via nrk.no et døgn etter at det ble sendt. Innslaget kom mot slutten av sendingen, ca. 18.40. Let deg frem!

Har akkurat hørt på innslaget i reprise her:

http://www.nrk.no/nyheter/sendinger/

Meget bra!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...