Gå til innhold

Rykter om at venn baktaler typen min

Anbefalte innlegg

Gjest anonym akkurat nå

Jeg har verdens mest fantastiske kjæreste, men nok om det....

Saken er at typen min er arbeidsledig. For en liten tid tilbake dukket det opp en jobb som ville vært perfekt for ham. Han fikk selv ikke vite om denne jobben, men en felles bekjent av oss, anbefalte kjæresten min på det sterkeste til denne jobben ettersom han hadde alle kvalifikasjonene som skulle til og mere.

Men nå så fikk den felles bekjente av oss høre fra arbeidsgiveren som manglet en ansatt at de ikke ville ta kontakt med kjæresten min fordi en annen som også kjenner oss alle tre godt (dvs. meg, typen min og den bekjente av oss) og er en god venn og gammel kollega av kjæresten min, hadde anbefalt denne arbeidsgiveren å ikke ansette kjæresten min. Det var i alle fall sånn han forstod det, selv om han ikke var helt sikker på om han hadde sagt noe ufordelaktig.

Dilemmaet: Skal jeg fortelle kjæresten min om at hans gode venn kanskje har baktalt ham og tatt fra ham en jobb som han ville blitt veldig glad for å få?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/91026-rykter-om-at-venn-baktaler-typen-min/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest anonym akkurat nå

Rykter er rykter. Ville ikke trodd så mye på dem, hvis jeg var deg. Kan ikke kjæresten din bare søke å se om han får jobben eller ikke?

Det går ikke for han allerede blitt "tvunget" til å ta en annen jobb av Aetat (en drittjobb ifølge ham selv, han har hatt samme jobb i samme bedrift før, men sluttet). Den jobben vår bekjente anbefalte ham til, er ute av dansen for lengst.

Gjest Aandily

Det går ikke for han allerede blitt "tvunget" til å ta en annen jobb av Aetat (en drittjobb ifølge ham selv, han har hatt samme jobb i samme bedrift før, men sluttet). Den jobben vår bekjente anbefalte ham til, er ute av dansen for lengst.

han kan søke andre jobber selv om han jobber for Aetat...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...