Gå til innhold

hvordan skaffe fri ?

Anbefalte innlegg

Vi skal nå starte behandling i Haugesund. Vi har allerede vært der en gang for å ta en sædprøve. Der gikk første egenmelding. Etter som min samboer kun kan bevilge seg 3 egenmeldinger i løpet av et år kan vi ikke se hvordan dette skal gå opp. Vi skal til samtale i slutten av mars, da går egenmelding 2 ! Har snakket med personellet i Haugesund og de gir ikke ut sykemelding for denne dagen. Hvordan fikser dere fri ?? Må dette gå utover ferie dagene ? Isåfall så får han ikke splittet disse. Skjønner ikke helt hvordan dette skal gå opp ? Og vi har ikke begynt engang : )

Klems

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/91042-hvordan-skaffe-fri/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke undertegnet

Hei!

Vi må alltid ha en hel dag fri når vi skal til sykehus for behandling, siden sykehuset ligger langt unna og vi har flere timers kjøring.

Jeg og mannen min får alltid en bekreftelse på at vi har vært til behandling denne dagen, og dermed er det ingen problem for oss. Denne bekreftelsen blir sett på som en sykmelding fra arbeidsgiveren, så det burde ikke være noe problem.

Dessuten har du rett til å få fri når du skal til lege innen arbeidstid.

Mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/91042-hvordan-skaffe-fri/#findComment-501365
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...