Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisann,

Var og tok ut egg idag tidlig,det ble jo 11 stykker jo,det er bra.

Det gjorde så hæ... vondt,det er det værste jeg har vært med på,første gangen var en drøm i forhold.Kan det være at eggsekkene var så store tro? Bare bedøvelsen var uutholdelig,ikke er jeg noen pyse heller så dette var vondt.Bare jeg ikke er blitt skremt nå da.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/91079-fy-fae-s%C3%A5-j%C3%A6-vondt-det-var/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, hei "cemi"!

Jeg føler sååå med deg! Var selv og tok ut egg den 24.01, og det var forferdelig vondt. Tårene trillet, men jeg bet tennene sammen. Tenkte hardt på hva dette kunne bli til!! Vi fikk ut 7 egg denne gangen. Ble litt skuffet der og da for jeg syntes det var lite. Ved de tre forrige forsøkene fikk vi ut henholdsvis 24,12 og 13 egg! Men der beroliget legen meg med at det er kvaliteten på eggene som teller, og ikke antallet. Det viste seg å stemme ved at nå ble det 4 befruktede, akkurat slik som ved de tre andre forsøkene! Ved de tre tidligere forsøkene våre ble jeg veldig kvalm på hjemveien, og vi måtte stoppe flere ganger så jeg fikk kastet opp!! Denne gangen fikk jeg kvalmestillende før og etter uthentingen, pluss intravenøs væske, og det hjalp! Var noe kvalm nå også men ikke på langt nær så kvalm som tidligere. Har sporet litt av her ser jeg, men måtte bare få det ut mens jeg var igang!!

Ønsker deg lykke til! Klem fra meg.....

Hei, hei "cemi"!

Jeg føler sååå med deg! Var selv og tok ut egg den 24.01, og det var forferdelig vondt. Tårene trillet, men jeg bet tennene sammen. Tenkte hardt på hva dette kunne bli til!! Vi fikk ut 7 egg denne gangen. Ble litt skuffet der og da for jeg syntes det var lite. Ved de tre forrige forsøkene fikk vi ut henholdsvis 24,12 og 13 egg! Men der beroliget legen meg med at det er kvaliteten på eggene som teller, og ikke antallet. Det viste seg å stemme ved at nå ble det 4 befruktede, akkurat slik som ved de tre andre forsøkene! Ved de tre tidligere forsøkene våre ble jeg veldig kvalm på hjemveien, og vi måtte stoppe flere ganger så jeg fikk kastet opp!! Denne gangen fikk jeg kvalmestillende før og etter uthentingen, pluss intravenøs væske, og det hjalp! Var noe kvalm nå også men ikke på langt nær så kvalm som tidligere. Har sporet litt av her ser jeg, men måtte bare få det ut mens jeg var igang!!

Ønsker deg lykke til! Klem fra meg.....

Det er mye vi skal igjennom.

Da jeg kom innpå rommet etter egguthenting trillet mine tårer også.Alt var helt anderledes nå.Lykke til med deg også.I morgen ringer de og forteller hvordan det gikk.

klem

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...