Gå til innhold

Er hun interessert, eller ikke!!?!?!?!?!?!?!?!

Anbefalte innlegg

Gjest Nicholas

Hei,

er vel et klassisk problem det her...

Er interessert i en jente på 24...er selv 26. En utrolig søt, smart, ambisiøs og veldig attraktiv jente. Vi har vært ute flere ganger, og kan prate om alt mellom himmel og jord,..kan prate fortrolig om følelser og personlige ting. Hun vet at jeg er ganske betatt av hene...men er usikker på om hun ser på meg som noe mer enn bare enn god venn. Det er hele tiden JEG som tar initiativet. HELE TIDA! Det rare er at hun blir veldig glad,...men det føles innmari rart for meg. ALLTID er det jeg som sms'er først,,,ringer eller m@iler. Har hatt noen maraton-dater...tida går fort... og jeg vet hun koser seg. Hun trekker seg heller ALDRI tilbake hvis jeg tar på henne eller kommer veldig tett på.. så det må jo være et godt tegn =) Føler også ofte at hun "kopierer" det jeg sier om henne... Kanskje er hun litt usikker innerst inne? Ihvertfall klarer jeg ikke annet enn å tenke på henne. Vet bare ikke helt hvordan jeg skal gå frem.....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/91087-er-hun-interessert-eller-ikke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

helt seriøst, det er bare å kline til...

man vet aldri hvordan den andre vil reagere, men ut i fra det du har skrevet, så vil jeg påstå at du har en rimelig god sjangs...

kjør på, kurtiser henne skikkelig, la henne få føle din oppmerksomhet, ta henne med storm... ikke la noe stå tilbake, henne skal du ha... ikke sant?

lykke til

Hvis jenta hadde vært interessert hadde hun nok tatt initiativet til å se deg oftere...

Hvis du er interessert i henne som mer enn en venninne så synes jeg du skal "play it cool" en stund nå. Hun vil da begynne å lure på hvorfor du ikke tar kontakt - hvis hun er interessert vil hun nok ta kontakt.

Det er viktig at du ikke sitter å venter på henne, men lever livet som om du var single!

Lykke til!

Gjest Nicholas

Det ER deilig å være forelsket...det er LENGE mellom hver gang. Men, med forelskelsen så kommer jo automatisk usikkerheten også...man vil jo ikke "gjøre noe dumt" og spolere hele greia, så man blir jo straks mer selvkritisk og anylyserende..Dette kan jo være både positivt og negativt.

Av natur så er jeg av den typen som kjører på!!! Å "playe cool" er ikke min stil selv om det kan være en veldig god taktikk. Er vel egentlig for ærlig til det...men skjønner at jeg da kan virke masete/anmasende.....

Ihvertfall så har jeg pratet med endel om det her,,..,.noen sier "kjør på!", mens andre sier "vær cool!".. Ser ut til at det er mange meninger om det her... Kanskje bare man skal følge sin egen magefølelse?!?! menmen,,ikke alltid så lett det heller da =)

Annonse

Gjest Nicholas

helt seriøst, det er bare å kline til...

man vet aldri hvordan den andre vil reagere, men ut i fra det du har skrevet, så vil jeg påstå at du har en rimelig god sjangs...

kjør på, kurtiser henne skikkelig, la henne få føle din oppmerksomhet, ta henne med storm... ikke la noe stå tilbake, henne skal du ha... ikke sant?

lykke til

Jepp,hun skal jeg ha!! har ventet leenge på "henne" ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...