mentira Skrevet 9. november 2000 Skrevet 9. november 2000 Hei Kan jeg be om en kopi av journalen min hos tannlegen? Jeg har vært der 5 ganger eller noe siden januar. Jeg har fått fyllinger i tre tenner, og to av disse slo sprekker i etterkant. Jeg skal til en annen tannlege for å rette opp skadene, og lurer på hvordan det er med journalen. Hvor mye kan han ta seg betalt for evt å gi meg en kopi? Forøvrig så har jeg alltid hatt sterke friske tenner uten plager av noe slag før dette. 0 Siter
mentira Skrevet 9. november 2000 Forfatter Skrevet 9. november 2000 Hei Kan jeg be om en kopi av journalen min hos tannlegen? Jeg har vært der 5 ganger eller noe siden januar. Jeg har fått fyllinger i tre tenner, og to av disse slo sprekker i etterkant. Jeg skal til en annen tannlege for å rette opp skadene, og lurer på hvordan det er med journalen. Hvor mye kan han ta seg betalt for evt å gi meg en kopi? Forøvrig så har jeg alltid hatt sterke friske tenner uten plager av noe slag før dette. 0 Siter
Erik Johannessen, Tannlege Skrevet 9. november 2000 Skrevet 9. november 2000 Hei mentira. Alle opplysninger i journalen er tilgjengelige for deg og den du ønsker skal få dem. Be om en kopi. Om det skulle koste noe så er jo ikke kopier noen stor utgift. 0 Siter
Erik Johannessen, Tannlege Skrevet 9. november 2000 Skrevet 9. november 2000 Hei mentira. Alle opplysninger i journalen er tilgjengelige for deg og den du ønsker skal få dem. Be om en kopi. Om det skulle koste noe så er jo ikke kopier noen stor utgift. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.