Gå til innhold

Ekteskaps-og sexproblemer.

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet

Vi giftet oss unge 17 og 23 år gamle, fikk 2 barn før jeg var 19 år.

Jeg har prioritert hans utdannelse og jobb slik at han hat klatret høyt opp i sin karriere.

Barna er voksne å vi har snart vært gift i 30 år.

Jeg har fått en smertefull,alvorlig lidelse.

Som gjør at vi ikke har sex mye, jeg kan ikke.Eller har IKKE lyst, iallefall ikke i det samme monotone!!

Dette skaper problemer, men i det siste lurer jeg på om jeg egentlig har "lyst på HAN mere"?

Alt er blitt en vane, han tenner på meg, men jeg synts det blir for lite overraskelser, jeg har PRØVD!!

Men enveis prøving går ikke.Når jobb,TV og hans sports

tiviteter kommer alltid først i vårt forhold blir jeg lei meg.

Vi /jeg har snakket mye om dette til han om at vi må begge pleie vårt forhold om det skal fungere, men han har til nå tatt alt for gitt.

Han er glad i meg å vil ikke miste meg, men jeg er sliten av å ha dradd lasset på alle områder (han har jo jobbet da/krevendejobb), i alle år.

Jeg drømmer om en "ny vår"...

Eller iallefall om en ny vår i VÅRT forhold, hva gjør jeg?

Jeg har ikke lyst på sex med han lengre, det er så monotont, jeg vil ha forandring, han er fornøyd som det er.

Har noen/du noen råd til meg?

Takknemlig, men sliten hustru.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/91107-ekteskaps-og-sexproblemer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøv å gjøre mere at det du har..gå til frisøren, finn deg en ny klesstil..flørt litt med ham...insister på at dere tar en går en tur sammen en for-/ettermiddag i helgen...

Tror det hjelper å se tingene i nytt perspektiv og da må man også bryte gamle vaner...

Gjest ikke undertegnet

Prøv å gjøre mere at det du har..gå til frisøren, finn deg en ny klesstil..flørt litt med ham...insister på at dere tar en går en tur sammen en for-/ettermiddag i helgen...

Tror det hjelper å se tingene i nytt perspektiv og da må man også bryte gamle vaner...

Takk for svaret.

Ja det er jo sant, jeg vet det.

Får prøve.

hare1365380455

Hei. Jeg har bare vært gift noen år, men jeg synes vi har sex altfor sjelden. Og derfor maser jeg, selv om det ikke hjelper (det fører bare til at vi ikke gjør noe..). Vi er glade i hverandre, men han er sliten etter jobb og liker å holde på med dataen eller se film... så da blir det for sent til at vi kan ha sex, og om dagen kan vi ikke pga små barn. Jeg vet egentlig ikke hvilke råd jeg kan gi deg, men kjente meg litt igjen i det du skrev.. Jeg tror du skal flørte med ham, og er han for sliten til sex kan du jo si at dere kan ligge i sengen eller på sofaen og bare klemme.. Vi kan ha sex så sjelden som... vel, nå har det vært travelt så det ble tre uker siden. Vi har til og med ikke fått gjort noe i helgene. Så... men jeg vet jo han tenner på meg og elsker meg, men jeg er altså ikke fornøyd med dette. Og jeg prøver å ikke mase, da går det bedre. Men det er kjedelig når tven er å foretrekke framfor meg.. Hva har du prøvd? Du får ha lykke til, og gjør ting du selv setter pris på. (Jeg er kanskje ikke så mye til hjelp her?)

Gjest ikke undertegnet

Hei. Jeg har bare vært gift noen år, men jeg synes vi har sex altfor sjelden. Og derfor maser jeg, selv om det ikke hjelper (det fører bare til at vi ikke gjør noe..). Vi er glade i hverandre, men han er sliten etter jobb og liker å holde på med dataen eller se film... så da blir det for sent til at vi kan ha sex, og om dagen kan vi ikke pga små barn. Jeg vet egentlig ikke hvilke råd jeg kan gi deg, men kjente meg litt igjen i det du skrev.. Jeg tror du skal flørte med ham, og er han for sliten til sex kan du jo si at dere kan ligge i sengen eller på sofaen og bare klemme.. Vi kan ha sex så sjelden som... vel, nå har det vært travelt så det ble tre uker siden. Vi har til og med ikke fått gjort noe i helgene. Så... men jeg vet jo han tenner på meg og elsker meg, men jeg er altså ikke fornøyd med dette. Og jeg prøver å ikke mase, da går det bedre. Men det er kjedelig når tven er å foretrekke framfor meg.. Hva har du prøvd? Du får ha lykke til, og gjør ting du selv setter pris på. (Jeg er kanskje ikke så mye til hjelp her?)

Takker alikevel for at du svarte.

Lykke til du også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...