Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fikk satt inn 2 egg i går og jeg føler rett og slett at alt renner ut igjen. Føler meg våt og klam nedentil. Er redd for å gå på toalettet for da føler jeg at jeg presser det ut. Bruker Crinone vaginagel, så det kan jo være den som renner ut?! Er det jeg som er blitt rar eller er det flere som føler det samme?? Setter stor pris på alle svar!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/91146-hvordan-holde-p%C3%A5-eggene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære deg, jeg tenkte på samme måte, og toalettbesøkene kommer til å bli en triller i tiden fram til testdag. For snar kommer du vel til å lukke øynene når du er på do. Det gjorde jeg! Tips: ikke bruk toalettpapir med noe rød dekor på! De er til å få angst av, he he!

Men så var det disse eggene da. De detter ikke ut! Tro meg. Og gelen du tar gjør at du føler at det renner litt. Alt tas ikke opp og blir borte der inne, men kommer ut igjen.

Ta det med ro de par første dagene, så kan du gjøre som du pleier resten av tiden. Jobbe, trene, være aktiv, uten de altfor harde taka. Legger du deg til på sofan, blir disse 14 dagene aaaaltfor lange.

Lykke, lykke til med ruginga!

Klem

IVFgravid for 2. gang

Kjære deg, jeg tenkte på samme måte, og toalettbesøkene kommer til å bli en triller i tiden fram til testdag. For snar kommer du vel til å lukke øynene når du er på do. Det gjorde jeg! Tips: ikke bruk toalettpapir med noe rød dekor på! De er til å få angst av, he he!

Men så var det disse eggene da. De detter ikke ut! Tro meg. Og gelen du tar gjør at du føler at det renner litt. Alt tas ikke opp og blir borte der inne, men kommer ut igjen.

Ta det med ro de par første dagene, så kan du gjøre som du pleier resten av tiden. Jobbe, trene, være aktiv, uten de altfor harde taka. Legger du deg til på sofan, blir disse 14 dagene aaaaltfor lange.

Lykke, lykke til med ruginga!

Klem

IVFgravid for 2. gang

Hei igjen!! Tusen takk for flott svar, det var godt å bli beroliget! Da jeg lå på sofaen i går kveld tenkte jeg;"Herregud, folk må jo tro jeg er rar, skrive noe sånt!" Men da jeg stod opp i dag var det så godt å se at jeg hadde fått svar, for da var jeg kanskje ikke så rar allikevel! Kjenner det er mye rart som farer gjennom kroppen for tiden, er så spent og rastløs! Men det hører vel med!?:o)

Takker iallefall for et beroligende svar, og lykke til videre i svangerskapet. Det er godt å se at det går an å lykkes på denne måten! Lykketilvidereklem fra meg....

Hei igjen!! Tusen takk for flott svar, det var godt å bli beroliget! Da jeg lå på sofaen i går kveld tenkte jeg;"Herregud, folk må jo tro jeg er rar, skrive noe sånt!" Men da jeg stod opp i dag var det så godt å se at jeg hadde fått svar, for da var jeg kanskje ikke så rar allikevel! Kjenner det er mye rart som farer gjennom kroppen for tiden, er så spent og rastløs! Men det hører vel med!?:o)

Takker iallefall for et beroligende svar, og lykke til videre i svangerskapet. Det er godt å se at det går an å lykkes på denne måten! Lykketilvidereklem fra meg....

Bare hyggelig :o) !

Hehe!

Var litt morsomt å lese innlegget ditt, for det var også mine tanker etter forrige innsetting. Jeg spurte legen..."detter de ut hvis jeg ikke tar det med ro"?? Legen lo, og beroliget meg med at nei, var de først på plass så var de på plass!!

Denne geleen høres litt spennende ut! Er så lei av sprøytene og kapslene så om du har lyst så kunne du delt erfaringen din med meg angående den. Er i gang med 3 forsøk og er på spraydag nr 5 i dag!

Lykke til videre i rugingen din!!

klem fra

Hehe!

Var litt morsomt å lese innlegget ditt, for det var også mine tanker etter forrige innsetting. Jeg spurte legen..."detter de ut hvis jeg ikke tar det med ro"?? Legen lo, og beroliget meg med at nei, var de først på plass så var de på plass!!

Denne geleen høres litt spennende ut! Er så lei av sprøytene og kapslene så om du har lyst så kunne du delt erfaringen din med meg angående den. Er i gang med 3 forsøk og er på spraydag nr 5 i dag!

Lykke til videre i rugingen din!!

klem fra

Heisann!

Moro at det er flere som svarer! Har ved de tidligere forsøkene brukt sprøyter og kapsler, men har følt at ingen av delene var noe for meg! Sprøytene var jeg aldri sikker på om jeg hadde fått satt riktig og kapslene følte jeg at "spratt" ut igjen(for å sette det litt på spissen!!).

Gelèn derimot er simpel å sette, og mer "hygenisk", om jeg kan si det sånn. Gelèn sitter i et"rør" som du fører opp i skjeden. Så presser du i andre enden, og vips så er gelèn på plass!!! (Her må du ta i betraktning at jeg er dårlig til å forklare!) Den skal bare settes en gang, på morgenen, og du trenger ikke ligge i ro etterpå!! Bra hva?? Jeg er iallefall mye mer fornøyd med dette valget!

Har jo følt at mye har rent ut, men det er nok som "skogmus" sa, at kroppen tar opp det den trenger!

Håper du ble noe klokere av det rørete svaret mitt!

Skal krysse alt jeg har for deg! Klem fra meg.....

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...