Gå til innhold

ventetid St. Olav Trondheim

Anbefalte innlegg

Gjest julianne

Hei!

Jeg lurer veldig på to ting som kanskje noen av dere kan hjelpe meg med:

Noen som vet hvor lang ventetid det er på søskenforsøk (vanlig IVF, ikke ICSI) ved St. Olavs sykehus i Trondheim?

Har noen prøvd IVF privat via Medicus (Sørdal) i Trondheim? Erfaringer? Priser?

Blir glad for svar, hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/91173-ventetid-st-olav-trondheim/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi ble satt på liste for søskenforsøk ved St.Olavs (RiT) i november 2000, fikk da beskjed om at ventetiden var på 1 1/2 til 2 år, og vi fikk beskjed om at vi sto for tur i mars 2002. Dvs vi ventet 1 år og 4 mnd.

Jeg vet ikke hvor lang ventetid de opererer med nå, men det aner meg at den kan være noe kortere? Ring og spør! (tlf 73 86 73 79)

Gjest Miranda

Hei! Vi fikk akkurat samme beskjed som agape.11/2 til 2 år. Vi ventet fra mars 2001 til nov.2002.Altså 1 år og 8 mndr. Men jeg tror ventetiden er kortere nå, fordi venninna mi skal ha søskenforsøk nå i feb-mars, og hun har ventet bare siden i november 2002.Hun fikk beskjed om ventetid på ca 5 mndr.Må legge til her at søskenforsøkene både for oss og venninna mi er første gang med prøverør. Vi har begge fått til det første barnet for egen maskin.Vet ikke om det gjør noen forskjell. Uansett, lykke til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...