Gjest showshow`s mann Skrevet 28. januar 2003 Del Skrevet 28. januar 2003 Hei jeg lurte på om noen kan hjelpe meg noen spørsmål jeg har, I dag hadde kona mi en SA . Det jeg lurer på i den forbindelse er hvor lenge vil hun fortsatt ha utslag på graviditetstesten? (det er mulig at det var to ) Når er hun "nullstilt" igjen om du skjønner? hvor lang tid kan vi regne med at det går før hun kan bli gravid igjen? vær så snill å hjelp meg 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/91190-hjelp-meg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rachel2 Skrevet 28. januar 2003 Del Skrevet 28. januar 2003 Stakkars dere,dette var trist.Føler med dere. En SA kan rote til systemet litt en tid fremover og en graviditetstest kan vise positivt opptil ca.14 dager etterpå.Dette varierer, så om hun etter blødningen er over tester positivt, kan de tvære en lurt å kontakte lege siden det kanskje var to. En kan jo beholde den ene om en mister den andre, så jeg ville absolutt da undersøkt skikkelig. Når hun er "nullstilt" igjen varierer også, men det er veldig vanlig at det tar en måned før kroppen er klar til å fungere normalt igjen. En får gjerne beskjed om at en kan ha sex igjen når blødningen er slutt eller noen velger å vente en eller flere menstruasjoner før de begynner igjen. Noen blir lett gravide etterpå, for andre kan det være vanskeligere og ta lenger tid. Det er veldig viktig at du tar dette i hennes og ditt tempo, når en føler seg følelsmessig klar igjen for å prøve å bli gravid. Sorgen vil komme og den kan være tilstede på andre måter hos kvinner enn menn. Mye av det kommer av at det er vi som kjenner det på kroppen, å gå og føle seg gravid etter en har mistet er fælt. Vær der for henne og la henne vise sin sorg på den måten hun har behov for. Ønsker dere det beste og at det kanskje er en igjen, men ellers mist ikke håpet. Lykke til med å bli gravide igjen og ta vare på hverandre. Håper dette var litt til hjelp. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/91190-hjelp-meg/#findComment-502497 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.