sommernatt Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Hei!! Er ikke sikker på om noen av dere husker meg, men jeg var ganske aktiv på dette forumet tidligere. Vil bare her foretelle en kortvarieant av min historie, og at mannen min og jeg endelig klarte å få drømmen vår oppfylt - nemlig et lite barn. Har vært gravid tre ganger på vanlig måte, men spontanaborterte.Har vært hos et stort utvalg av gynekologer, og har fått de fleste diagnoser.Bl.a. levde jeg i to år i tro om at egglederne mine var tette, helt til en anne lege sa at de ikke var det osv, osv. Har tre misslykka prøverørsforsøk bak meg, og vært langt nede psykisk(noe de fleste her vet hvordan er). Så skjedde underet i januar 2002 ble jeg gravid på fryseforsøk ved haukeland i Bergen. Jeg hadde som et siste forsøk latt meg utredes på rikshospitalet(akkurat som jeg ikke hadde utredes nok). Her fant de at jeg hadde et forhøyet antistoff - som førte til at blodet koagulerte og dermed døde fosteret. Ble jeg gravid, måtte jeg gå på medisiner, så da var det bare å starte med albyl-e og fragminsprøyter. Svangerskapet foreløp normalt, og vi har i dag en nydelig liten gutt på 4 mnd. Så til alle dere der ute ikke gi opp. Vi prøvde i 6 - 7 år. Det er håp, la ingen ta fra dere det! Lykkeønskninger fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/91241-st%C3%A5-p%C3%A5-alle-sammen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest leen@ Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Jeg husker deg!!Vi satt vedsiden av hverandre på treff i Oslo for snart 2 år siden!! Gratulerer med gutten!! Kjempemorsomt!!! Vi hadde 1 mislykket forsøk der det ikke ble befruktning, men på 2 forsøket ble det full klaff, og vi har i dag en stor icsi gutt på snart 8 mnd. Livet er herlig!!!! Henger meg på deg og sier stå på til alle prøvere.Vi forsøkte i 8 år, og 2 forsøk, før gullgutten kom!!! KLEM FRA 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/91241-st%C3%A5-p%C3%A5-alle-sammen/#findComment-502823 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tillajo Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Gratulerer så mye ! Etter alt du har vært igjennom, fortjente du jammen å finne den riktige årsaken til slutt. Regner med at du storkoser deg med gullgutten nå. Og når man endelig kan holde disse ønskebarna i armene, glemmer man alt man har vært igjennom tidligere. Jenta vår har allerede blitt 15 måneder og stor jente synes vi. Og i mars planlegger vi oppstart med nytt forsøk. Det blir spennende. Lykke til videre ! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/91241-st%C3%A5-p%C3%A5-alle-sammen/#findComment-503394 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilleLine Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 hei hei sommernatt fikk tips om og ta kontakt med deg. jeg har hatt fem spontan aborter og vet akurat hva du snakker om å være psykisk nede. det er jeg mistet igjen for en uke siden syns det er så dårlig hjelp av gynekologer. jeg og mannen min er blitt utredet og jeg manglet progesteron, men jeg fikk ikke noe for det. hva slags undersøkelser tok du? blir helt matt har blitt sendt over til rikshospitalet men det tar tid har kontaktet volvat skal dit på fredag til kosultasjon. hva anbefaler du meg og gjøre tar i mot alle gode råd, er helt desperat. grtulerer så mye forresten det gir meg ett lite håp å høre at du har klart det etter å vært igjennom så mye. ønsker deg allt godt fremover og lykke til videre. stooor kos fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/91241-st%C3%A5-p%C3%A5-alle-sammen/#findComment-550037 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke undertegnet Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 hei hei sommernatt fikk tips om og ta kontakt med deg. jeg har hatt fem spontan aborter og vet akurat hva du snakker om å være psykisk nede. det er jeg mistet igjen for en uke siden syns det er så dårlig hjelp av gynekologer. jeg og mannen min er blitt utredet og jeg manglet progesteron, men jeg fikk ikke noe for det. hva slags undersøkelser tok du? blir helt matt har blitt sendt over til rikshospitalet men det tar tid har kontaktet volvat skal dit på fredag til kosultasjon. hva anbefaler du meg og gjøre tar i mot alle gode råd, er helt desperat. grtulerer så mye forresten det gir meg ett lite håp å høre at du har klart det etter å vært igjennom så mye. ønsker deg allt godt fremover og lykke til videre. stooor kos fra Hei Lilleline Jeg vil gjerne svare deg, men står i farten for å reise på hytta. Kan du ikke sende meg en mail på [email protected] skriv litt om det dere har vært gjennom slik at jeg vet litt mer. Skal svare så fort jeg er tilbake. Må bare si at jeg vet hvor ille dette er, og jeg håper av hele mitt hjerte at dette skal lykkes dere også. klem fra Sommernatt 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/91241-st%C3%A5-p%C3%A5-alle-sammen/#findComment-551286 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.