Gå til innhold

Hvilken størrelse på vibratoren

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har tenkt å kjøpe en vibrator/dildo for å sprite opp sexlivet med partneren, men er litt usikker på hvilken jeg skjal kjøpe. De er jo i så mange former og størrelser. Jeg synes det ville vært opphissende å se henne leke med en stor dildo, men vet ikke om dette er det beste for henne.

Har dere jenter noen tips om modeller, og hvilken størrelse foretrekker dere?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/91266-hvilken-st%C3%B8rrelse-p%C3%A5-vibratoren/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Creativiaen

Kjøp en av de som er for hennes stjernetegn. De er alle sammen gode. (finnes i flere farger og varianter)

Eller så ville jeg anbefalt en med perler i som roterer. (altså, perlene roterer i midten av dildoen og presser på g-punktet). Denne fås ikke i så mange størrelser, men den er aldeles ikke schvær!

Hm...nå savner jeg plutselig sengen! *lol*

Gjest mislykket

Ikke kjøp en som er større enn din penis. Ellers vil du få mindreverdighetskomplekser og hun vil bli bortskjemt med noe stort (evt utvidet pga den).

En liten en er best.

Hei!

Selv om du føler deg truet av en dildo, er det ikke sikkert andre (menn) gjør det.

Vennlig hilsen

Annonse

Kjøp en av de som er for hennes stjernetegn. De er alle sammen gode. (finnes i flere farger og varianter)

Eller så ville jeg anbefalt en med perler i som roterer. (altså, perlene roterer i midten av dildoen og presser på g-punktet). Denne fås ikke i så mange størrelser, men den er aldeles ikke schvær!

Hm...nå savner jeg plutselig sengen! *lol*

..for et ordentlig svar Creativiaen. Skal kikke litt nøyere på de.

Gjest mislykket

Det er lov å håpe.... :-)

Uansett er det vel ikke noe poeng i å kjøpe en enorm vibrator, hadde det vært en dildo hadde det vært annerledes.

Hei!

Selv om du har nytteverdi av en stor vibrator, er det ikke sikkert alle andre har det. Så snakk for deg selv.

Vennlig hilsen

Hva med en G-orm da? Den er i samme størrelse som stjernetegnene sånn ca.

G2-ormen er ganske så bra (f.eks. fra www.cupido.no).

Dessuten er det ikke så stort poeng at den er kjempediger..bortsett fra det visuelle da.. og det teller vel for deg;)

Event kan du kjøpe en klitorisstimulator i tillegg. Hvis du ikke går for en kombi-sak sånn som allerede er foreslått.

:)

Annonse

Gjest papirtiger

Det er lov å håpe.... :-)

Uansett er det vel ikke noe poeng i å kjøpe en enorm vibrator, hadde det vært en dildo hadde det vært annerledes.

En vibrator, en vibrerende dildo, kan brukes i vagina... Den er formet som en penis av en grunn liksom

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...