Gå til innhold

Hekta på S/M - hva gjør jeg?

Anbefalte innlegg

Gjest Underdanige Eva

Da jeg var 15 år fant jeg ut at jeg tente mest å bli lugget, slått,bundet osv. S/M med andre ord. Da jeg var 20 giftet jeg med med en fyr jeg ble gravid med. Det var mer tvang fra foreldrene våre enn selvvalgt. Desverre.

Jeg er nå 28 og vi har 3 barn sammen. Jeg vet at han hater alt som har med S/M å gjøre og jeg har heller ikke latt det få uttrykkt seg, men bare hatt vanlig rolig sex.

Nå har jeg et problem. Bestekameraten min er også veldig glad i S/M og denne uken har mannen min vært bortreist med jobben.

Vi har lenge pratet om å gå til sengs sammen fordi verken han eller jeg får utløp for lystene våre. Selv om han er singel har han problemer med å finne noen som liker det samme som han.

Det gjorde til at nå som mannen min var borte så gikk vi til sengs sammen hos han. Flere ganger. Og det var helt fantastisk!!! Jeg har ikke følt meg så levenden på evigheter.

Og nå kommer jeg til problemet. Jeg er full i blåmerker på kroppen etter slag. Hvordan skal jeg forklare dette til mannen min når han kommer hjem på søndag!?

Det kommer ikke på tale å fortelle at jeg har vært utro, og jeg angrer dog heller ikke på det.

Jeg trenger bare en utvei! En unnskyldning til hvorfor disse blåmerkene er på kroppen min.

Noen forslag?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/91287-hekta-p%C3%A5-sm-hva-gj%C3%B8r-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

Det virker som du ønsker å fortsette samlivet med din mann.

Slik jeg ser det har du to muligheter:

Fortelle hva som har skjedd. Etter min mening hører ærlighet og kjærlighet sammen. Elsker du din mann, og han elsker deg, tror jeg det er store muligheter for at forholdet vil vare.

Den andre muligheten er at du forteller at du falt i trappen hos din fastlege da du søkte hjelp for din seksuelle fustrasjon...det er kanskje det tryggeste...ikke?

Ønsker deg lykke til. Håper det går bra!

Med vennlig hilsen,

"Da jeg var 15 år fant jeg ut at jeg tente mest å bli lugget, slått,bundet osv. S/M med andre ord."

Du mener vel M (du er tydeligvis ikke S)?

Du kan starte en krangel som ender opp med en slåsskamp. Da vil det bli umulig for ham å vite om blåmerkene kom fra han eller var der fra før av.

Uansett er det stor sannsynlighet for at din mann vil være på SM dersom du forteller om utroskapet. Han vil sikkert både slå, lugge og det som verre er.

Annonse

"Da jeg var 15 år fant jeg ut at jeg tente mest å bli lugget, slått,bundet osv. S/M med andre ord."

Du kan starte en krangel som ender opp med en slåsskamp. Da vil det bli umulig for ham å vite om blåmerkene kom fra han eller var der fra før av.

Uansett er det stor sannsynlighet for at din mann vil være på SM dersom du forteller om utroskapet. Han vil sikkert både slå, lugge og det som verre er.

"Du kan starte en krangel som ender opp med en slåsskamp."

Er det vanlig at man slåss med kjæresten sin, petter? eh..

Hahaha, den va bra Petter smart! *ler*

"Uansett er det stor sannsynlighet for at din mann vil være på SM dersom du forteller om utroskapet. Han vil sikkert både slå, lugge og det som verre er."

Og plutselig forsto jeg veldig godt din holdning i innlegget til denne jenta som hadde fått hard mefart av sin samboer her forleden.

Gjest Mistress Marian

Melde deg inn i SMil Norge og gå på festene deres. De er utrolig bra!! ;-)

På den annen side er dette noe du MÅ ta opp med mannen din, det er ikke rettferdig hverken for han el deg og gå rundt med en så "tydelig" fetisj som du har og ikke forklare. Ta det rolig og forklar hva/hvorfor du tenner på det du gjør.

Av egen erfaring vet jeg at det blir veldig frustrerende og gå år ut og år inn uten og få levd ut dette. Om han ikke vil være med på det selv, så kanskje han går med på og la deg leke med andre, da uten samleie. Slik fungerer det her i huset. Jeg får kun ha samleie m andre når han er med og ser på, noe som tenner han enormt. Tar også med en annen jente av og til slik at han har noen til og leke med mens jeg løper rundt og er domina....:-) Men ikke fanden om jeg får han til og krype for meg, han er nok like dominerende som meg...:-)

Vi har uansett et godt ekteskap, og det har bare blitt bedre etter at jeg fortalte han om mine fetisjer, og fikk til gjengjeld høre hans. Alt er mulig, bare vær ærlig...

"Uansett er det stor sannsynlighet for at din mann vil være på SM dersom du forteller om utroskapet. Han vil sikkert både slå, lugge og det som verre er."

Og plutselig forsto jeg veldig godt din holdning i innlegget til denne jenta som hadde fått hard mefart av sin samboer her forleden.

Jeg begynner også å bli en smule skeptisk til holdningene hans...

Høres som om det å slå er "normalt" i et forhold. Herreminhatt altså!

He,he...

For henne vil det neppe være noen straff, men en reneste nytelsen å få noen slag.

Så i dette tilfellet må det jo være den beste løsningen, og intet problem for hennes del å være ærlig.

Det verste som kan skje for henne er jo at mannen er normal og behersket, og isteden tar til tårene.

Jeg *grøsser* kan ikke fatte at noen tenner på så grov form for S/M at det ser ut som om vedkommende har fått en real omgang juling. Fy pokker, det er sykt rett og slett.

Jeg begynner også å bli en smule skeptisk til holdningene hans...

Høres som om det å slå er "normalt" i et forhold. Herreminhatt altså!

Det er vel normalt i et SM forhold?

Forøvrig slår jeg ikke kvinner og har ikke tenkt å gjøre det heller.

Annonse

Det er vel normalt i et SM forhold?

Forøvrig slår jeg ikke kvinner og har ikke tenkt å gjøre det heller.

Åh, jeg koblet kanskje ikke at det dreide seg om S/M. Trodde du snakket om forhold generelt. Hva som er normalt i S/M har jeg ikke peiling på..:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...