Gå til innhold

Ville du hatt denne mannen?

Anbefalte innlegg

* feit

* lat

* dårlig økonomisk styring

* bare ligger på sofa´n når han kommer hjem fra jobb selv om vi har barn

* null sammarbeidsvillig ifh til fordeling av arbeidsoppgaver hjemme, sier han er ikke no kjærring!

* og denne mannen er 4 barnsfar og 36 år, vil han komme til å bli voksen og endre seg? neppe

* Jeg har så lyst å droppe ham for jeg tåler ikke synet av han snart!

* hva ville du gjort?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/91296-ville-du-hatt-denne-mannen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror du har svaret selv; dropp han!!! Du får det mye bedre, og kanskje til og med barna opplever det sånn......

Jeg ville ALDRI vært sammen med en sånn type, du er på en måte alene, han er jo ikke der virker det som..

just presis! jeg er alene, utrolig alene..

De eldste barna kan hjelpe til med ting som å ta oppvasken, støvsuge, gå ut med søpla etc.

Det eneste han gjør er å handle på vei hjem fra jobb. Dette fordi jeg har ikke bil, for den har han.

De eldste barna kan hjelpe til med ting som å ta oppvasken, støvsuge, gå ut med søpla etc.

Det eneste han gjør er å handle på vei hjem fra jobb. Dette fordi jeg har ikke bil, for den har han.

Selvfølgelig ville ingen i hele verden hatt denne mannen.. Han høres ut som en mongo. Dropp han!!!

Annonse

Selvfølgelig ville ingen i hele verden hatt denne mannen.. Han høres ut som en mongo. Dropp han!!!

Høres ikke helt bra ut. Er han faren til barna også? Enten må du fortelle ham at han må få fingeren ut av rompen eller så hiver du ham på hodet ut. Du klarer deg bedre om du ikke har en 5 unge å ta vare på. Maten kan du alltids få levert av et internett matfirma!!

Ja, han er far til barna og nei han viste seg jo ikke fra den siden når jeg møtte ham.

Har prøvd å prate med han, han sier bare at hvis jeg ikke er fornøyd så kan jeg bare la vær. Og det er jeg mange ganger jævla fristet til å gjøre!

Men det er ikke alltid bare bare, kanskje er jeg for svak...

Jeg hadde definitivt gått fra han. Elsker han deg så vil han prøve å skjerpe seg. Hvis ikke får du det bedre uten. Tøft, men sånn er livet bare... Vi lever jo tross alt i år 2003!!!! *sukk*

Annonse

Gjest samlivseksperten

Du får det mye bedre uten han. Hvis du tar han på ordet og ikke gidder mer, så kan hende han oppdager saker og ting og er villig til å forandre seg.

Uansett, slik det er nå kan det vel ikke fortsette? Du er ikke født for å tjene en giddaløs mann vel?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...