Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Her tar du (som vanlig [?]) feil. Det er snakk om en helt elementær saksopplysning fra min side. Intet mer eller mindre. Om premissene, dvs. forutsetningene, for en saklig debatt ikke er til stede, ser jeg det som urimelig for ikke å si totalt meningsløst å gjøre et forsøk på å diskutere.

Jeg håper ikke du følte deg truffet av mitt innlegg.

Vennlig hilsen

Kjære deg - det skal nok mye til for at jeg skal føle meg truffet av noe som kommer fra deg :-)

".............."

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/91312-islam/page/2/#findComment-505186
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest mislykket

hvor tar du alt dette fra? noen ganger skremmer du meg faktisk veldig...

du kommer med til tider helt håpløse og intetsigende uttalelser og grynter om fastleger og berfolk om unnskyldning dersom dine meninger skulle såre noen?

*riste oppgitt på hodet*

skjønner jo at du til tider prøver å være morsom, at du også gjør tafatte forsøk på å provosere, men kan ikke helt skjønne hva du ønsker å oppnå...

nei du er en merkelig person gitt...

Hei!

Det er gjerne ikke så rent lite som er over din evne til å forstå? Ikke la det ta motet fra deg. Jeg har tro på deg -- samme hvor svakt utgangspunktet ditt ev. skulle være.

Så stå på!

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/91312-islam/page/2/#findComment-505326
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...