Gjest jazzman Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 En ting er at du blir begeistret for denne mannen, han er sikkert kjekk og grei... Men hva i all verden vil en gift 42 åring med en 19 år gammel jente? jo, sengehygge selvfølgelig! Hvilken mann på 42 ville ikke ønsket å kose seg litt med en ungjente? Men hvor mange 42 åringer ville gjort noe med det? ikke mange tror jeg... Men denne vil skjønner du. Han har øynet muligheten nå fordi han er voksen og "erfaren" og kan gjennomskue en ungjente som deg, og han har skjønt at du er begeistret for ham. Han vet hvilke knapper han skal trykke på, og det gjør han. Han spiller på de rette strengene, og vips, før du vet hva som stakk deg så har du vært i seng med ham. Hva så etterpå? Kanskje han er hyggelig mot deg en stund til for å få seg litt mere... men etter det? Tror du han blir å gå fra kona si? Neppe... Tror du at du er den første han har et sidesprang med? Neppe... Tror du skal tenke deg meget nøye om her jente, du kan bli fryktelig skuffet og du kan få oppleve hvordan det er å bli brukt. Hva jeg kan se av det hun skriver, så opptrer ikke denne sjefen som en slik kynisk gris du framstiller han. Jeg har selv vært i en situasjon hvor jeg som gift moden mann ble veldig forelsket i en mye yngre kvinnelig jobbkollega. Det var imidlertid ikke hennes ALDER, som jeg ble tiltrukket av, det var hennes vesen, kvinnelighet, smil. Selv om det var JEG som en dag dristet meg til å spørre om hun merket noe til "gnistene" mellom oss, så følte jeg meg absolutt ikke som noen "gris". Vi gikk så langt som til å kline ganske heftig en gang det falt seg slik. Jeg var skilt da, så jeg/vi kunne gått videre. Men et viktig prinsipp hindret meg: Bland aldri jobb og privatliv! Vi jobber fortsatt i samme firma, men har lagt denne historien langt bak oss. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/91375-19-%C3%A5r-forelsket-i-42-%C3%A5rig-sjef/page/2/#findComment-504080 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke undertegnet Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 hehe. Han har kanskje hørt at det er sexy med "fransk åpning" og så har han misforstått det litt? hi hi men du ærlig talt: han fiser vel ikke med matbordet mens dere sitter å spiser? Han gjorde faktisk det jo! Feis og rapa. Ingen ville tro det hvis en så han. Han _ser_ ikke slik ut for å si det slik. han er faktisk kjekk og ordentlig og se på. Til slutt satte jeg beinet ned og sa at det var enten 'rapinga og fisinga' eller meg. En har da unger å oppdra. Det er en utfordring når gubben ikke har oppdragelse med seg i 'bagasjen' skal jeg si deg. Så nå fiser og raper han overalt ellers, men ikke ved bordet. Og det har jeg innsett at jeg må leve med. Går ikke an å gjøre gull av gråstein. Og så synes han det er unormalt at jeg ikke har så alt for mye lyst på sex med'n! Ikke akkurat hva en drømte om når en var tenåring... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/91375-19-%C3%A5r-forelsket-i-42-%C3%A5rig-sjef/page/2/#findComment-504102 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke undertegnet Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Jeg vet at hvis jeg hadde stått i din situasjon, hadde det vært vanskelig å slutte i jobben. Men det er nok det eneste rikige, særlig hvis han føler det samme som deg. Du (og ikke minst han) risikerer å ødelegge et ekteskap. Men det viktigste er at et forhold til en 23 år eldre mann neppe ville fungere når den største forelsken gikk over. Jeg forelsket meg selv i en 19 år eldre mann da jeg var 17 år, og han i meg, og det gikk slett ikke. Etter hvert føltes det som om han utnyttet meg, og jeg skulle gjort hva som helst for å få det ugjort i dag. Enig, den aldersforskjellen går en periode. Men tenker nå meg selv, kvinne på 46. Føler meg ung og sprek. Da ville min mann altså vært 69 år. En gammel mann. Jeg som kikker på de rundt 30. hehe. Nei, skygg unna denne fyren! han er bare ute etter å få seg et nyp. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/91375-19-%C3%A5r-forelsket-i-42-%C3%A5rig-sjef/page/2/#findComment-504103 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lyon Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Han gjorde faktisk det jo! Feis og rapa. Ingen ville tro det hvis en så han. Han _ser_ ikke slik ut for å si det slik. han er faktisk kjekk og ordentlig og se på. Til slutt satte jeg beinet ned og sa at det var enten 'rapinga og fisinga' eller meg. En har da unger å oppdra. Det er en utfordring når gubben ikke har oppdragelse med seg i 'bagasjen' skal jeg si deg. Så nå fiser og raper han overalt ellers, men ikke ved bordet. Og det har jeg innsett at jeg må leve med. Går ikke an å gjøre gull av gråstein. Og så synes han det er unormalt at jeg ikke har så alt for mye lyst på sex med'n! Ikke akkurat hva en drømte om når en var tenåring... godt at han ikke fiser ved bordet mere da. Når det gjelder fising generelt så går ikke menn av veien for "å slippe en" sånn som vi kvinner gjør. Men sånn er de bare, det er ikke bare din mann, men alle menn (ikke de homofile da, de er mer som oss kvinner) Og nei, enig med deg i at ungpikedrømmen ikke svarte helt til virkeligheten, men det tror jeg gjelder veldig mange. Men ville vi vært dem foruten? nei, tror ikke det ) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/91375-19-%C3%A5r-forelsket-i-42-%C3%A5rig-sjef/page/2/#findComment-504107 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke undertegnet Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 godt at han ikke fiser ved bordet mere da. Når det gjelder fising generelt så går ikke menn av veien for "å slippe en" sånn som vi kvinner gjør. Men sånn er de bare, det er ikke bare din mann, men alle menn (ikke de homofile da, de er mer som oss kvinner) Og nei, enig med deg i at ungpikedrømmen ikke svarte helt til virkeligheten, men det tror jeg gjelder veldig mange. Men ville vi vært dem foruten? nei, tror ikke det ) Nei, de er greie når lønningsposen kommer! *sies med et kynisk grin* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/91375-19-%C3%A5r-forelsket-i-42-%C3%A5rig-sjef/page/2/#findComment-504115 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lyon Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Nei, de er greie når lønningsposen kommer! *sies med et kynisk grin* jepp! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/91375-19-%C3%A5r-forelsket-i-42-%C3%A5rig-sjef/page/2/#findComment-504126 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bliff Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Gubben min greier å spise middag og fise samtidig. Han greier å kjøre bil og pelle i nesa samtidig. Han greier å se på TV og klø seg på 'utstyret' samtidig. Han greier å lese avisa og rape samtidig. Jeg kjenner meg igjen. Min eksmann kunne fise og rape ved bordet. Husker det siste året vi bodde sammen, da han ble sint fordi jeg nektet ham sex. Satte seg sur som en potte ved kjøkkenbordet, og leste avisen (en søndagsmorgen). Jeg prøvde å spise frokost ved samme bord, men måtte gi opp fordi han greide å gjøre tre ting, lese avisen, fise og rape. Noen få uker senere flyttet jeg ut etter tyve års ekteskap. Ikke bare på grunn av denne episoden, men jeg glemmer aldri vemmelsen fra den gangen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/91375-19-%C3%A5r-forelsket-i-42-%C3%A5rig-sjef/page/2/#findComment-504572 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke undertegnet Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Jeg kjenner meg igjen. Min eksmann kunne fise og rape ved bordet. Husker det siste året vi bodde sammen, da han ble sint fordi jeg nektet ham sex. Satte seg sur som en potte ved kjøkkenbordet, og leste avisen (en søndagsmorgen). Jeg prøvde å spise frokost ved samme bord, men måtte gi opp fordi han greide å gjøre tre ting, lese avisen, fise og rape. Noen få uker senere flyttet jeg ut etter tyve års ekteskap. Ikke bare på grunn av denne episoden, men jeg glemmer aldri vemmelsen fra den gangen. Ja, æsj, og hadde det ikke vært for anonymiteten på DOL, så hadde kanskje ingen hørt om denne ekle oppførselen. Sannsynligvis finnes det mange fler 'eklinger' der ute. Men så lenge vi kvinnfolk 'har' de, så synes vi det er for flaut å fortelle om oppførselen. Kvinnfolk er jo eksperter til å påta seg ansvar og skyld for ting som andre gjør, og dekke over denne oppførselen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/91375-19-%C3%A5r-forelsket-i-42-%C3%A5rig-sjef/page/2/#findComment-504670 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.