Sabbo Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Hei folkens! Lenge siden jeg har vært her nå pga pause i forsøkene. Håper noen der ute kan svare meg på noe jeg lurer på. Jeg var til inseminasjon i dag for 'nte gang. Jeg hadde 3 eggposer, noe som er positivt. Jeg ble insem. via kateter direkte i livmoren. Etterpå låg jeg i 5 min. med kateteret. Men når han tok kateteret ut, så rant alt sammen ut, noe jeg synes er litt rart. Insem. ble foretatt ett par timer før eggløsningen. 1: Hvor lang tid bruker en sædcelle å trenge inn i egget? 2: Hvordan befruktes egget når "alt" sammen renner ut igjen. Er det noen igjen, da? Ett minutt etter at jeg hadde kledd på meg, følte jeg meg helt "tørr". Håper noen "der ute" kan forklare litt for meg. Da blir ventetiden litt kortere. Tusen takk! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/91424-noen-som-vet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.