Gjest jentaa Skrevet 31. januar 2003 Skrevet 31. januar 2003 Gjeng med jenter skal ut i morgen, alder 22-27 år. Finnes det et sted som ikke er harry, men hvor det likevel får an å "rocke" litt? 0 Siter
Gjest jentaa Skrevet 31. januar 2003 Skrevet 31. januar 2003 dette kom vist i feil forum gitt! sorry! 0 Siter
conan Skrevet 31. januar 2003 Skrevet 31. januar 2003 Jeg lurer på hvorfor dette ligger på forum for seksualitet? Er det noe skjult budskap i det? :-) 0 Siter
punkyB Skrevet 31. januar 2003 Skrevet 31. januar 2003 Jeg lurer på hvorfor dette ligger på forum for seksualitet? Er det noe skjult budskap i det? :-) Er ikke det innlysende - man går jo selvsagt ut på byen for å få seg litt sex. Herregud altså conan ... er du i ammetåke? 0 Siter
Zirine Skrevet 31. januar 2003 Skrevet 31. januar 2003 dette kom vist i feil forum gitt! sorry! Gjorde du nå egentlig det? *knegg* 0 Siter
conan Skrevet 31. januar 2003 Skrevet 31. januar 2003 Er ikke det innlysende - man går jo selvsagt ut på byen for å få seg litt sex. Herregud altså conan ... er du i ammetåke? Ja, og en ting skal jeg si deg morsmelk som står noen dager i kjøleskapet får en jævelig promille... :-) Dessuten trodde jeg ikke damer som ville ha sex behøvde å ta seg bryet med å gå på byen. De kan jo bare stille seg opp på et gatehjørne med en plakat som det står: "Jeg vil ha sex" på, så kan hun jo velge og vrake- helt uten covercharge. Det trodde jeg da du visste... ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 31. januar 2003 Skrevet 31. januar 2003 Gjorde du nå egentlig det? *knegg* Ha, ha! Tenkte på det samme! :-) Det hodet er fullt av flyter munnen over med, sies det, men her fikk det kanskje dette utslaget? ! *S* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.