Gå til innhold

Blodtilførsel i penis?!

Anbefalte innlegg

Gjest lillegutt_17_

Hei..

Jeg er en gutt på 17, med normal lengde på penis. Den er 22cm lang og ser ok ut når den er stiv. MEN! Når den ikke er stiv så krymper den ned til 4-5cm og spes om vintern. Jeg er plaget med dårlig blodsirkulasjon i hender & føtter. Men er det noe man kan gjøre med dette?

Bestekompissen min sier at hannes er 10cm lang når den er slapp og 18 når den er stiv.

Jeg lurer..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/91540-blodtilf%C3%B8rsel-i-penis/
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Jeg er en gutt på 17, med normal lengde på penis. Den er 22cm lang og ser ok ut når den er stiv."

- nå har jeg pinadø hørt det også...

du er bedre utrustet enn mange av dine mannlige kollegaer, slutt å syte over at den bare er 4-5 cm når den er slapp... hvis det er så ille at den ikke synes gjennom buksa vinterstid, så legg inn enn sokk eller heng et lodd i larken, så skal du se at den blir lengre...

du har ingenting å frykte, så lenge den fungrer som den skal når den står i giv akt...

Gjest Creativiaen

Heh, du har da ikke noe problem. Du har strengt tatt et annet problem. At den blir for STOR når den er i full blomst. *kveles og sprenges*

Du må finne deg en åtte-barns-mor!

Eller gjør som klysa sa - putt noe i buksa. Jeg kan anbefale falukorv. Ser dønn ekte ut.

Annonse

Gjest mislykket

Tulleinnlegg!!!!

22 cm er langt over normalt (14-16 cm).

Og hvor stor den er i slapp tilstand har da vel ikke noe å si. Ikke så lenge den er stor nok til å holde i når du skal tisse i alle fall.

Hei!

Det er kanskje det du trøster deg med?

Vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...