Gå til innhold

Hjelp meg!! trenger sårt nøytrale meninger!!!!

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet

nå har vi vært gift i en liten stund, bare fra like før jul. lite kontorbryllup. nå forrige uke sa hun at hun ville ha pause. hun vet ikke om hun elsker meg mer, senere har det kommet frem at hun ikke vet om hun har elsket meg i det hele tatt.

etter litt prating så sier hun at hun har noen problemer, og vil gå til psykolog, og da vil det sikkert ordne seg mellom oss...

vi gjør sjelden og aldri noe mer i lag, sex 2-3 ganger i mnd. hun har noen venner som hun er mye ilag med, og jeg er glad at hun trives med de og har det gøy, men leit at vi ikke kan ha det gøy ilag. lurte på om at det kune være det at hun "roter" med den ene kompisen, hun har overnattet der engang etter en fest, i senga hans. men hun bedyrer at de bare er venner, og når jeg spør om hun har rotet, eller ligget med noen, så blir hun nesten litt sint, men hun sier at de ikke har gjordt noenting.

men hun er blitt "sjarmert av en annen", hva nå det måtte bety, det er visstnokk ikke samme kameraten som jeg nettopp fprtalte om

jeg synes det er ok at men sover over til venner, men synes det er rart at man ligger i samme seng.. men dette har vi pratet om før, også før vi fikk problemer, og da mente hun at dette var helt normalt.

jeg ønsker og tror at vi blir ilag, men sliter litt nå. uansett om hun sier at de ikke gjør noe og at de bare er kamerater og de bare prater, så kan jeg ikke noe for det, jeg føler at det er noe på gang..

når hun ville ha en pause, spesifiserte hun at vi fra da av skulle bare være venner, og ikke ha noen forplikteser for verandre, men allt det innebar....

nå ble dette bare masse sammensurierot, alle meninger mottas med takk.

Fortsetter under...

???

tror kanskje jeg gikk glipp av noe her, men mitt råd til deg er at du bør komme deg ut av dette så fort som mulig, hun er ikke noe å samle på...

kontorbryllup? hva i pokker er det? er dere gift eller ikke?

nei samma kan det væra, hun er ikke noe for deg...

Gjest familievernkontoret

Jeg tror ikke på "pause" i slike tilfeller.

Pass ihvertfall på å bruke kondom his dere har sex, slik at hun ikke blir gravid. En skilsmisse nå er ingen katastrofe, men det er en helt annen sak hvis dere har barn.

Alle kommuner har familievernkontor med folk du kan snakke med hvis du trenger hjelp. Vil hun være med er det fint, men det kan være veldig greit å gå alene også.

Fastlegen din kan også hjelpe deg med å finne noen du kan snakke med.

Når dere er gift, må dere ha et års separasjonstid før dere blir skilt, men alt slikt får du informasjon om på familievernkontoret.

For telefonnr, se www.gulesider.no eller snakk med fastlegen din.

Se på dette som en ungdommelig feil, så lenge dere ikke har barn er det ikke mer enn det. Gå videre.

Lykke til!

Først må jeg spørre hvor gamle dere er? Og så må jeg spørre hvor lenge dere var sammen før dere giftet dere?

Jeg synes det var temmelig tidlig å få problemer i ekteskapet etter vel en måned!

At hun har problemer er greit, og at hun skal gå til psykolog er også greit.

At man kan bli "betatt" av andre enn sin ektefelle er også greit, men man gjør ikke noe med det fordet. Men tror ikke det er så vanlig når dere har vært gift så pass kort tid...

At man har venner av motsatt kjønn er forsåvidt greit, at man sover i samme seng som dem er _ikke_ greit når man har en partner.

Det virker som om hun angrer på at hun giftet seg og er usikker på om hun gjorde det rette. Noen "pause" har ikke jeg tro på ærlig talt. Enten er man sammen eller så er man det ikke.

Kanskje hun burde tilbringe litt mere tid sammen med deg og litt mindre sammen med sine venner? Kan jo ikke akkurat si at den biten hjelper på forholdet...

Hun må jo være noe for seg selv fordi man gifter seg da ikke for så å skille seg etter et par måneder. Eller så må jo du være en slem mann, men _det_ kommer ikke frem her.

Hvis du er oppriktig glad i henne så synes jeg at du skal gi henne en sjanse... la henne gå til psykolog og finne ut hva som er i veien med henne, kanskje du evt. kan gå sammen med henne en gang?

Men jeg synes ikke du skal godta at hun overnatter hos mannlige venner, det er ikke "normalt" og kan ikke føre til noe bra.

Du må være en usedvanlig tålmodig fyr...

At hun blir sint når du spør om hun er/har vært utro tyder på at hun har vært det.

Uansett sover en ikke over i sengen hos en av det annet kjønn (eller samme om en er bifil/homofil).

Hun har mistet respekten for deg (sannsynligvis også kjærligheten).

Du må komme deg videre. Du vil bli såret og ydmyket dersom du prøver å redde forholdet.

Gjest Kjærlighet

At hun blir sint når du spør om hun er/har vært utro tyder på at hun har vært det.

Uansett sover en ikke over i sengen hos en av det annet kjønn (eller samme om en er bifil/homofil).

Hun har mistet respekten for deg (sannsynligvis også kjærligheten).

Du må komme deg videre. Du vil bli såret og ydmyket dersom du prøver å redde forholdet.

En liten ting jeg reagerer på er at du sier at dersom dama blir sint, så tyder det på at hun har vært utro...

Hva slags logikk er det egentlig?

Jeg har blitt sint når kjæresten min har lurt på om jeg var utro, og jeg har IKKE vært det. Jeg blir sint fordi det er ingen grunn til å anklage meg for det.

Det jeg har opplevd med 2 ekser er at når jeg spurte dem om de var utro, så bare avfeide de det rolig og sa at jeg bare tenkte tull. Og DE var utro!

Så hvordan kan du da si at om man blir irritert over å bli anklaget for noe, så er man det man blir anklaget for!?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...