Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nå er jeg kjempeglad og lettet! :-)

Verdi på dag 14 inkl. innsettingsdagen var 172!!! Da er jeg vel gravid på orntli' da!!!Ringte ned til Maigaard i går og fortalte om to blå (det var den offisielle testedagen), ringte i dag igjen for å fortelle om HCG samt at jeg fikk mer Crinone - føler meg ekstra trygg ved å fortsette med det litt til. Skal si de jublet, og det var ikke av ren høflighet. De er bare helt fantastiske disse menneskene! Føler at de bryr seg om oss, har fått en veldig fin tone med de.

Vel, nå gjenstår UL for å se hjerte® som slår - og det gleder vi oss veldig til. Hvilken uke har dere hatt første UL?

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/91572-svar-p%C3%A5-hcg-pr%C3%B8ven/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Heisann snuppline!!

Så gledelig for dere! Det er jo en sikker hcg verdi i alle fall!!

Gleder meg sammen med dere, og forventer å få oppdateringer om hvordan det går videre!!!

Kunne jo skrevet deg en mail, men nå var jeg først her og så innlegget ditt så da svarer jeg deg her likegodt!!!

Lykke til!!!

klem fra

Gratulerer så mye!! Du fikk jammen full uttelling av 3-pakningen! Er enig i at de er kjempehyggelige på Maigaard og de gjør en prima jobb!

Lykke til med vareopptellingen! Jeg hadde ultralyd når det hadde gått akkurat 7 uker. Men kunne sikkert ha sett noe i god tid før det.

Hilsen

Gratulerer så mye!!!! Det var flott å lese det endelig ble to blå :o)

Vi hadde første UL i uke 7, og neste i uke 9. Begge gangene så vi hjertet banke, men ikke stort mere. Det var først i uke 13 det begynte å ligne på noe.....

Lykke til med forestående "varetelling"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...