Gå til innhold

Oppdatering - naturlig syklus

Anbefalte innlegg

Hei

I dag var dagen for egguttak. Forrige gang fikk de ikke ut det ene egget og da var vi ikke forberedt på det. Var veldig spente og nervøse i dag. Det var på hengende håret! Har en lite samarbeidsvillig egstokk som gjemmer seg bak livmora og som legen har måtte gi opp å høste ved tidligere forsøk. Igjen ville eggstokken leke gjemsel og det ble mye trykking på magen (ekstra personell ble tilkalt..), pressing og dytting og jeg trodde vi bare måtte gi opp. Legen vil nødigst stikke gjennom livmora. Men all honnør til legen som nektet å gi opp og endelig kom han til og svisj så var egget ute! Etterpå fortalte han at det var løsnet veldig lett, noe som tydet på at det var veldig modent og at vi kom i siste lita.

Nå er jeg letta, ett steg videre sammenlignet med forrige gang. Søndag får vi vite om egget har delt seg. Evt. tilbakestting blir mandag.

Deilig å få skrevet dette ned og delt min glede og lettelse med dere! Takk!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/91574-oppdatering-naturlig-syklus/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest vintersol

Hei på deg betina!

Gratulerer med vel overstått egguttak! Fint at de fikk ut egget til slutt.

Håper det deler seg fint og at du får satt tilbake gullegget.

Det er bare litt over en uke siden jeg hadde egguttak i naturlig syklus på RK. En dame måtte også på meg presse litt på magen, men de hadde ikke noe problem med å få ut egget. Hos meg var det også i siste liten, det var like før egget hadde løsnet. Men det er jo egentlig veldig bra, da er egget i hvert fall modent.

Hos meg fortsatte det dessverre ikke å gå bra - egget hadde ikke delt seg etter befruktningen og dermed ble det ingenting å sette tilbake.

Jeg venter nå på at mensen kommer og så prøver vi en gang til i naturlig syklus. Håper vi blir gravide begge to!

Forresten, er det IVF eller ICSI hos dere? Hos oss er det ICSI.

Lykke til!

Mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...