Gjest eljo Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 OK, fucked up (pardon my french). Glemte apotekposen ute i bilen, det var +3 da jeg gikk inn på jobb, og -10 ute da jeg kom ut i bilen igjen etter 7 timer. De andre medisinene var ikke frosset, men det surklet ikke når jeg ristet på flasken. Kom sprut etter noen sekunders risting og trykking på flasken. (Den var helt ny og ubrukt). Noen som har dretet på draget og gjort det samme før meg? Er hele sprayen ødelagt etter noen timer i en kald bil? (Står på esken - "må ikke fryses"). Får spørre på apoteket i morgen, men de må vel bare si "kjøp ny" siden det står på pakken?.... Jaja, i verste fall er det jo trygdekontoret som betaler, da, uten at det er så mye bedre. *sukk* Begynner bra... surrehue til og med _før_ hormonene skal settes inn! ;-) Har satt mobilen på pipevarsel for første sniff i morgen tidlig. Stoler ikke på hjernen for tiden! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/91592-synarela-is-noen-farmas%C3%B8yter-her/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.