trb Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Gode venn! Igjen leser du mer inn i mine innlegg enn det er grunn for. Om du hadde hatt evne til å lese det jeg har sagt, hadde du kanskje registrert at jeg er temmelig likegyldig til endetarmsex. Jeg forstår rett og slett ikke at det går an å finne det opphissende og eller sexuelt tilfredsstillende å stikke / få stukket en penis opp i endetarmen. Men det gjør meg bekymret dersom folk har problemer. Derfor mine vennlige råd om å oppsøke fastlege. At du har problemer med noe av dette, tror jeg sier en del om deg. Så for ikke å blamere deg ytterligere, foreslår jeg at vi avslutter debatten. For sin skyld. Vennlig hilsen "jeg er temmelig likegyldig til endetarmsex. Jeg forstår rett og slett ikke at det går an å finne det opphissende og eller sexuelt tilfredsstillende å stikke / få stukket en penis opp i endetarmen." -temmelig likegyldig?! hvorfor unngår du ikke da å svare på slike spørsmål? jeg finner det nytteløst å diskutere med deg med de perverse holdningene du har! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/91595-analsex/page/4/#findComment-515085 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mislykket Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 "jeg er temmelig likegyldig til endetarmsex. Jeg forstår rett og slett ikke at det går an å finne det opphissende og eller sexuelt tilfredsstillende å stikke / få stukket en penis opp i endetarmen." -temmelig likegyldig?! hvorfor unngår du ikke da å svare på slike spørsmål? jeg finner det nytteløst å diskutere med deg med de perverse holdningene du har! Gode venn! Du anser altså meg som pervers bare fordi jeg ikke finner endetarmsex opphissende? Ja, ja. Deg om det! Uover det: det er da ikke endetarmsexen, men et ønske om å hjelpe folk som er mitt anliggende. Forsøk å forstå det: ikke alt dreier seg om endetarmsex, selv om det kanskje forekommer slik for deg! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/91595-analsex/page/4/#findComment-515185 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.