Gå til innhold

Sex i Oslo ikveld,nå har jeg bestemt meg!

Anbefalte innlegg

Gjest Forelsket19

Til alle dere "lokalkjente" bymennesker: Jeg har en fantasi om å knulle typen min på en offentlig plass og jeg har bestment meg for å gjøre det ikveld!

Jeg er fra Stavanger og vil gjøre det i Oslo for å være sikker på å ikke treffe noen jeg kjenner!

Men hvor kan jeg gjøre det??

Noen som har erfaringer på hvor det er bra/ ikke bra å gjøre det?

Jeg vil ikke sjenere noen,men dette er en ting jeg har veldig veldig lyst til.

Jeg er forresten 19 år og kommer ikke inn på alle utesteder..

Fortsetter under...

Gjest Forelsket19

Psst, dersom noen foreslår et sted til deg, er du sikkert garantert en mengde kikkere...

Tenkt på det? :-)

Oi,det tenkte jeg ikke på!

Takk for at du sa ifra..men jeg tenkte kanskje mer på litt generelle råd,og hvor vi absolutt ikke burde gjøre det!

Slottsparken f.eks..det høres ikke så lurt ut! :)

Oi,det tenkte jeg ikke på!

Takk for at du sa ifra..men jeg tenkte kanskje mer på litt generelle råd,og hvor vi absolutt ikke burde gjøre det!

Slottsparken f.eks..det høres ikke så lurt ut! :)

jeg fatter ikke åssen folk orker å gjøre det i minusgrader...

*brr**

hutre, hutre

Annonse

MaH1365380455

jeg fatter ikke åssen folk orker å gjøre det i minusgrader...

*brr**

hutre, hutre

kan dere ikke dra på et utested som du kommer inn på (det finner du fort ut av; om du kommer inn eller ikke..), og ha på deg skjørt og stay ups.. Så finner dere en mørk krok.. litt utpå natta er folk såpass feststemte (og fulle?) at de har nok med seg selv at de ikke enser dere. Sitt på fanget hans.. ja resten kan du tenke deg til...

he-he.. god fornøyelse!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...