Gå til innhold

Multi orgasmer hos menn.

Gjest F..... øhhh.... Næhh... :-)

Anbefalte innlegg

Gjest F..... øhhh.... Næhh... :-)

Hei!

Har oppdaget med min nye flamme at jeg kan få 2 orgasmer rett etter hverandre (max et minutt mellom)....

Med utløsning (spruter ivei altså)

Skal man da se seg selv som unormal eller som en av de få heldig utvalgte.

Helt seriøst altså!!! :-)

Kan snart kappsp®urte med fruen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/91679-multi-orgasmer-hos-menn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest mislykket

Hei!

Uansett hvor norlam eller sær din biologi skulle måtte være, det er rimelig misvisende å likestille utløsning med orgasme.

Kanskje du bør ta dette opp med din fastlege? Han/hun kan jo sikkert fortelle deg noe om hvor (u)normalt din fysiologi er.

Vennlig hilsen

Gjest mislykket

Hvis du søker på ordet "multiorgasmer" her på DOL, så ser du at det er flere gutter som har hatt lyst å skrive og skryte litt om sine egenskaper på det området :-)

Hei!

Mener du at alle innlegg her på DOL enten er utslag av skryt eller syt? Eller har du en slags spesiell evne til å avgjøre folks motiver?

Vennlig hilsen

Annonse

Hvis du søker på ordet "multiorgasmer" her på DOL, så ser du at det er flere gutter som har hatt lyst å skrive og skryte litt om sine egenskaper på det området :-)

Føler meg truffet av din bemerkning der Molli.

At man blir betraktet som løgner eller skrythals om man forteller om... skal vi kalle det uvanlige ting, er så sin sak.

Det er jo mange useriøse innelegg her så....

Jeg fortalte fakta.

Hvis jeg ville skryte hadde jeg vel fortalt hvor mange damer jeg hadde høvlet over i min tid (ikke så mange, da jeg er har vært gifti 22 år), eller hvor stort utstyr jeg hadde osv.

For til slutt å la noen finne ut hvem jeg er.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...