Gjest Henrik211 Skrevet 1. februar 2003 Skrevet 1. februar 2003 Ca 50stk 1 når jeg var 6, enda en når jeg var 8(pluss hun første igjen), så enda tre når jeg var 11(pluss de 2 første), så søsteren til en av de tre foregående året etter, ehm, så en når jeg var 16, og en i perioden 18-19,5år.Så en for et par uker siden.(husk at vi ikke har hokjønn i Bergen) Ellers syns jeg det var et teit spm å komme med, men det gav meg grunn til å tenke etter 0 Siter
Gjest mislykket Skrevet 1. februar 2003 Skrevet 1. februar 2003 Ca 50stk ...og hvor mange av dem var kvinner? Vennlig hilsen 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 1. februar 2003 Skrevet 1. februar 2003 Ca 50stk Er antallet stort eller lite ? Er det antallet positivt eller negativt ? 0 Siter
Kat-1 Skrevet 1. februar 2003 Skrevet 1. februar 2003 ...og hvor mange av dem var kvinner? Vennlig hilsen Ja, hær har vel ikke du mye annet en misunnelse og sarkasme å komme med. Venlig hilsen 0 Siter
-Riksklysa Skrevet 1. februar 2003 Skrevet 1. februar 2003 25 sauer, 4 sjømanmsbruder, ei ku og 3 esler og 13 bikkjer... men det var kanskje jenter du var ute etter? never, liker det loddent :-) 0 Siter
nolte Skrevet 1. februar 2003 Skrevet 1. februar 2003 ...og hvor mange av dem var kvinner? Vennlig hilsen Mike sier at alle var kvinner. En av de var faktisk fastlegen hans. 0 Siter
Gjest mislykket Skrevet 1. februar 2003 Skrevet 1. februar 2003 Ja, hær har vel ikke du mye annet en misunnelse og sarkasme å komme med. Venlig hilsen Hei! Forklarer du oss andre (som ikke har dine vrangforestillinger) hvordan du klarer å lese "sarkasme" og det du kaller "misunnelse" inn i mitt spørsmål til "Mike"? Vennlig hilsen 0 Siter
Kat-1 Skrevet 1. februar 2003 Skrevet 1. februar 2003 Hei! Forklarer du oss andre (som ikke har dine vrangforestillinger) hvordan du klarer å lese "sarkasme" og det du kaller "misunnelse" inn i mitt spørsmål til "Mike"? Vennlig hilsen Uffameg... Er lei for det... Det var fryktelig unødvendig og usaklig av meg. Var i et guffent hjørne i ste... beklager... Hilsen tåredryppende 0 Siter
Bassisten Skrevet 2. februar 2003 Skrevet 2. februar 2003 Du mener det er nok nå..? Ummm... sidan sambuaren min også les desse innlegga, må eg seff seia ja her. ;-) Men ja - det er i grunnen sant også. Eg er innstilt på at det ikkje skal bli fleire. Men ein kan seff aldri vita. 0 Siter
tigertrollet Skrevet 2. februar 2003 Skrevet 2. februar 2003 27 menn og 5 kvinner Tilskuere -det være seg naboer, postmenn, vaskedamer eller andre tilfeldig eller ikke tilfeldig forbipasserende regnes ikke, jeg gjentar ikke, med i summen. Det er juks. 0 Siter
Altman Skrevet 2. februar 2003 Skrevet 2. februar 2003 Tilskuere -det være seg naboer, postmenn, vaskedamer eller andre tilfeldig eller ikke tilfeldig forbipasserende regnes ikke, jeg gjentar ikke, med i summen. Det er juks. det var som... 0 Siter
SierDuDet Skrevet 2. februar 2003 Skrevet 2. februar 2003 Jeg har ikke hatt sex med mannfolk om man ikke regner musikeren som mannfolk. 0 Siter
tigertrollet Skrevet 2. februar 2003 Skrevet 2. februar 2003 det var som... er du på minus nå? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.