Gå til innhold

Mannfolk-hvor mange har dere hatt sex med?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 når jeg var 6, enda en når jeg var 8(pluss hun første igjen), så enda tre når jeg var 11(pluss de 2 første), så søsteren til en av de tre foregående året etter, ehm, så en når jeg var 16, og en i perioden 18-19,5år.Så en for et par uker siden.(husk at vi ikke har hokjønn i Bergen) Ellers syns jeg det var et teit spm å komme med, men det gav meg grunn til å tenke etter

Hvordan kunne du ha sex da du var 6 år?

Annonse

Annonse

Jeg mener... du kan da umulig ha vært ferdig med puberteten allerede som 6-årig, enda mindre ha gjennomført et samleie...

Hvem sier man må være ferdig med puberteten for å ha samleie. Ikke heng deg opp i det, du har ikke vidsyn nok til å se at det er mer i denne verden enn det du vet.

Hvem sier man må være ferdig med puberteten for å ha samleie. Ikke heng deg opp i det, du har ikke vidsyn nok til å se at det er mer i denne verden enn det du vet.

Men ditt vidsyn derimot....

He-he....er du sikker på at du er ferdig med puberteten enda...?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...