Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Led samme skjebne som dere.

Fikk beskjed søndag morgen at egget ikke hadde delt seg. Alt er trist og leit. Bruker mye krefter på å holde meg oppe.

Vet ikke hva vi gjør nå, om det er noen vits å prøve mer...

Skulle gjerne vært den som kom med en gladmelding ang. naturlig syklus her. :o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/91751-til-betina/#findComment-507997
Del på andre sider

Gjest vintersol

Led samme skjebne som dere.

Fikk beskjed søndag morgen at egget ikke hadde delt seg. Alt er trist og leit. Bruker mye krefter på å holde meg oppe.

Vet ikke hva vi gjør nå, om det er noen vits å prøve mer...

Skulle gjerne vært den som kom med en gladmelding ang. naturlig syklus her. :o)

Hei på deg!

En stor trøsteklem fra meg!!!!!!

Jeg begynte å lure siden jeg ikke hadde hørt noe fra deg. Jeg tenkte meg nesten at det ikke gikk, ellers hadde du nok skrevet at det blir egginnsetting.

Jeg skjønner godt at du er trist. Jeg var jo i nøyaktig samme situasjon for litt over en uke siden. Heldigvis har jeg begynt å legge dette forsøket bak meg og se fremover igjen.

Vi har som sagt bestemt oss å prøve i naturlig syklus en gang til. Skulle det ikke klaffe da heller, tar vi forsøk uten nedregulering på RH. Dette er også et godt alternativ for oss i forhold til vanlig forsøk med lang nedreguleringstid. Kanskje det hadde vært noe for dere også?

Når du skriver at dere fikk samme melding som oss, at egget ikke hadde delt seg, begynte jeg å lure om de på RK gjør alt riktig. Da vi hadde forsøk på RH, hadde alle 5 egg delt seg. Det var ikke en enste som ikke delte seg, derfor kom det også som et sjokk på oss at egget ikke hadde delt seg på RK. Det regnet jeg rett og slett ikke med.

Men de kan vel jobben sin og gjør ikke feil eller?

Håper vi lykkes en gang begge to! Bare ikke gi opp enda!

Hold meg gjerne oppdatert om hva dere skal gjøre videre.

Mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/91751-til-betina/#findComment-508053
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...