SierDuDet Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 hehe får jeg ikke lov tilå avlive dem azza? jeg stresser ikke nå...gjorde nok det en periode..men ikke nå.. kommer det så kommer det .. ikkenoe hast...har mange gode venner å støtte meg til! de gode guttene faller jo ikke for meg uansett...har for mange fine, greie, pene , søte, morsomme, kule venninner.. men men..sånn erlivet... ville ikke vært uten dem så det er prisen jeg må betale tenker jeg.. *nuzz* Bra du ikke stresser, og enda bedre at du har venner du kan snakke med og som forstår deg! Men neineineineinei... Du tar så feil... Gutter har en tendens til å falle for jenter som ikke er bra for dem, og det er nok heller derfor de faller for disse som du omtaler som "kule, morsomme, søte, pene, osv", for ikke i ville helvete om du ikke er "kul, søt, morsom og pen" du også! Men som sagt; dette kan jeg love deg at vil gå seg til etter hvert! *klemz* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/91762-nerv%C3%B8s/page/2/#findComment-511461 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.