SierDuDet Skrevet 6. februar 2003 Skrevet 6. februar 2003 kozy skrev (På 6.2.2003 den 23.32): hehe får jeg ikke lov tilå avlive dem azza? jeg stresser ikke nå...gjorde nok det en periode..men ikke nå.. kommer det så kommer det .. ikkenoe hast...har mange gode venner å støtte meg til! de gode guttene faller jo ikke for meg uansett...har for mange fine, greie, pene , søte, morsomme, kule venninner.. men men..sånn erlivet... ville ikke vært uten dem så det er prisen jeg må betale tenker jeg.. *nuzz* Bra du ikke stresser, og enda bedre at du har venner du kan snakke med og som forstår deg! Men neineineineinei... Du tar så feil... Gutter har en tendens til å falle for jenter som ikke er bra for dem, og det er nok heller derfor de faller for disse som du omtaler som "kule, morsomme, søte, pene, osv", for ikke i ville helvete om du ikke er "kul, søt, morsom og pen" du også! Men som sagt; dette kan jeg love deg at vil gå seg til etter hvert! *klemz* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.