Gå til innhold

Hekta på S/M - videre.

Anbefalte innlegg

Gjest Underdanige Eva

Mannen min har heldigvis ikke oppdaget blåmerkene mine. Jeg har sørget for at jeg er godt dekket til hele tiden, også bruker jeg pysj om natten under påskudd at jeg fryser.

For å unngå sex så har jeg sagt jeg har mensen og ikke orker å bli tatt så mye på.

Men - det store mennet- er at bestekameraten min sender meg meldinger hele tiden og vil så gjerne gjenta det vi gjorde, så snart som mulig.

Jeg kjenner også at det kribler i hele kroppen bare ved tanken og føler en sterk trang.

Mannen min skal besøke foreldrene sine til helgen og jeg sa jeg kunne godt tenke meg å være hjemme for jeg føler meg ikke særlig pigg for tiden pgq mensen osv. Han sa det var greit og skal ta med seg barna.

OG da åpner det seg jo en gyldig mulighet.

Men jeg kan jo ikke unngå han hele neste uke også.

Jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal gjøre. Jeg har behov for å bli slått (for dere som ikke klarer å forstå det, så vet jeg at det kan høres makabert ut), men det er en trang som er meget vanskelig å forklare.

Hva skal jeg gjøre? Jeg har så lyst på denne helgen. Det gjør vondt å tenke på at jeg ikke kan få utforlde meg. Samtidig kan jeg ikke skille meg pga barna. Det vil bare ikke gå.

Noen som har noen råd?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/91857-hekta-p%C3%A5-sm-videre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er så enkelt og så vanskelig som følger. Du har fire valg:

1) Skille deg fra mannen din, for å kunne leve ut dine behov

2) Gjøre som nå, fortsette å være gift og utilfredstillet, og skaffe seg litt bank på si..

3) Undertrykke dine behov, og holde deg i skinnet og ekteskapet

4) Få mannen din med på leken

Det er ikke sikkert at 4) er så mye vanskeligere enn de tre øvrige alternativene...

"Samtidig kan jeg ikke skille meg pga barna. Det vil bare ikke gå."

Når (og jeg sier når) mannen din finner ut av dette er det neppe opp til deg om dere blir skilt eller ikke.

Du må bare være ærlig. Si at dette er noe du trenger. Enten gir han deg det eller du må få det hos noen andre. Vær ærlig, så kan han velge i alle fall.

Kontinuerlig mens er ingen god ide.

Har forøvrig aldri skjønt meg på menn som ikke har peiling på når dama skal ha mensen. Det kan være kjekt å vite av flere grunner.

Gjest synes jeg

Driftene kan være sterke - det vet vi vel alle. Men i forhold der det er barn involvert, synes jeg barnas behov skal komme i første rekke. Og deres behov er å ha både en mor og en far.

MEN, jeg er enig med Petter Smart og Conan: Hvorfor ikke be din mann være med på leken? Om tanken i første omgang er fremmed for han, så kan det vel godt hende at han vil like det når han merker din nytelse!

Uansett - spill med åpne kort!

Gjest Underdanige Eva

Det er så enkelt og så vanskelig som følger. Du har fire valg:

1) Skille deg fra mannen din, for å kunne leve ut dine behov

2) Gjøre som nå, fortsette å være gift og utilfredstillet, og skaffe seg litt bank på si..

3) Undertrykke dine behov, og holde deg i skinnet og ekteskapet

4) Få mannen din med på leken

Det er ikke sikkert at 4) er så mye vanskeligere enn de tre øvrige alternativene...

Desverre så vet jeg at mannen min ikke liker S/M. Ihvertfall ikke å utføre S aktiviteter. Dette ga han uttrykk for tidlig i ekteskapet. Og jeg har jo bare innfunnet meg med dette og han har vel tenkt som så at jeg ikke har særlig behov for å leve det ut.

Hver gang vi har sex så må jeg fantasere om å bli slått for å kunne få orgamse. Men ofte får jeg ikke orgasme. Det sier seg selv hvorfor.

Det nærmeste han komt til å å gjøre det litt røft er å holde hendene sine over mine hardt og småbitt meg i halsen. Dog er ikke dette noe han liker å gjøre.

Så jeg sliter... jeg gjør det.

Annonse

Desverre så vet jeg at mannen min ikke liker S/M. Ihvertfall ikke å utføre S aktiviteter. Dette ga han uttrykk for tidlig i ekteskapet. Og jeg har jo bare innfunnet meg med dette og han har vel tenkt som så at jeg ikke har særlig behov for å leve det ut.

Hver gang vi har sex så må jeg fantasere om å bli slått for å kunne få orgamse. Men ofte får jeg ikke orgasme. Det sier seg selv hvorfor.

Det nærmeste han komt til å å gjøre det litt røft er å holde hendene sine over mine hardt og småbitt meg i halsen. Dog er ikke dette noe han liker å gjøre.

Det er jo selvsagt en nøtt, og dersom du mener han er urokkelig på det punktet, så har du ikke lenger 4, men 3 alternativer...

Spørsmålet kan dog være om han stiller seg avvisende til S fordi han har et refltektert forhold til det, eller om det bare er en tillært reaksjon, eller en beskyttelsmekanisme, siden det å leve ut slike drifter/ønsker krever mye utlevering og trygghet?

Dessuten har vel du mer eller mindre allerede passert "the point of no return". Du klarer ikke et liv uten at disse behovene blir tilfredsstillet, så undertrykkelse er vel neppe heller et alternativ. Da må du velge en av to...

Spørsmålet blir om det skal skje innen eller utenfor ditt nåværende ekteskap. Det kan være at mannen din er villig til å "tenke om igjen" mht egne seksuelle preferanser dersom han blir gjordt oppmerksom på hvordan det er for deg?

Når fant du ut at du var så avhengig av SM? Du burde verken ha giftet deg eller fått barn. Men siden du har gjort begge deler må du være voksen nok til å enten ofre SM eller være ærlig og ta konsekvensene.

Folk som er kalkulert utro og rettferdiggjør det på denne måten har jeg svært lite til overs for.

Gjest Honningsvåg

Det er jo selvsagt en nøtt, og dersom du mener han er urokkelig på det punktet, så har du ikke lenger 4, men 3 alternativer...

Spørsmålet kan dog være om han stiller seg avvisende til S fordi han har et refltektert forhold til det, eller om det bare er en tillært reaksjon, eller en beskyttelsmekanisme, siden det å leve ut slike drifter/ønsker krever mye utlevering og trygghet?

Dessuten har vel du mer eller mindre allerede passert "the point of no return". Du klarer ikke et liv uten at disse behovene blir tilfredsstillet, så undertrykkelse er vel neppe heller et alternativ. Da må du velge en av to...

Spørsmålet blir om det skal skje innen eller utenfor ditt nåværende ekteskap. Det kan være at mannen din er villig til å "tenke om igjen" mht egne seksuelle preferanser dersom han blir gjordt oppmerksom på hvordan det er for deg?

Hadde min samboer nå fortalt meg om en legning av seg som dette, hadde jeg syntes det var veldig spennende. Nå har jeg ikke sans for S/M, men det betyr ikke at jeg ikke hadde unnet henne å få utfolde seg. Men da ville jeg se på, kanskje hadde jeg tent på det.

Men dersom det er slik at han er veldig negativ til dette, spørs det vel. Hadde jeg vært deg,hadde jeg satset på elskeren. Ser at det er vanskelig med blåmerker, men han kan vel slå på steder på kroppen som vansligvis skjules av klær? Og at du er snar under dyna på kvelden...

Men ser at dette knapt kan være en løsning på sikt.

Annonse

Når (og jeg sier når) mannen din finner ut av dette er det neppe opp til deg om dere blir skilt eller ikke.

Du må bare være ærlig. Si at dette er noe du trenger. Enten gir han deg det eller du må få det hos noen andre. Vær ærlig, så kan han velge i alle fall.

Har forøvrig aldri skjønt meg på menn som ikke har peiling på når dama skal ha mensen. Det kan være kjekt å vite av flere grunner.

"Har aldri skjønt meg på..." *LOOOOL* Er det sånn det henger sammen altså??

Jeg husker aldri det der sjøl jeg, men sambo har full kontroll... ;0)

hehe.Før visste mannen min det - jeg fulgte aldri med på noe slik.

Ærlig talt - han fulgte med p.g.a. da måtte han gå stille i dørene...

hehe.Før visste mannen min det - jeg fulgte aldri med på noe slik.

Ærlig talt - han fulgte med p.g.a. da måtte han gå stille i dørene...

Hehe, jeg har også hatt en sånn samboer som hadde oversikten. "Nå får du mensen om etpar dager, husk å kjøpe bind" kunne han si når vi var i butikken. Selv hadde jeg ikke snøring, ble ganske stressa da det forholdet tok slutt gitt:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...