Gå til innhold

Bakterieinfeksjon i skjeden etter sex, han smittebærer?

Anbefalte innlegg

Gjest bassillen

Hei! Er i fast forhold (vart lenge), men har en del plager med underlivet så har ikke sex så ofte. Har vært plaget av sopp, gardnerellabakterie, og tri.. et eller annet - grønn utflod, kløe og svie. Ikke digg!

Dette er også noe av grunnen til at jeg er gjerrig på musa! ; ) (Som samboern min sier..)

Men nå har jeg funnet ut at jeg får grønn guff osv. hver gang etter ejg har hatt sex med samboern! Så det er HAN som er smittebærer.. Men hvor kommer denne bakterien fra? Kan den oppstå ved dårlig hygiene? Han er ikke helt nøye med å vaske snoppen hver dag, noe jeg sier han MÅ. Så det hele ender opp med at jeg spiser antibiotika i 10 dager, så har vi sex, så må jeg ta antibiotika igjen. . Og igjen...

Så nå har jeg fått overtalt han til å gå til legen ¨å sjekke om han har denne bakterien, men hvordan sjekkes det? Sist (ca 6 uker siden) skrev legen min ut piller til han og, for begge må behandles når den ene har det. han pleier ikke å få symptomer heller. Men nå har han sopp sier han, men jeg mener han har det samme som meg, det er jo mest naturlig. Han klør og er rød/sår. Altså samme tegn som sopp.

Hvordan sjekkes gutter for bakterier? Noen som har gjort det? Mener ikke klaymydia nå altså....

Dette er det jeg har hvis du gidder å lese: http://www.lommelegen.no/kap093_08.html

Fortsetter under...

Gjest bassillen

ÆSJ!!!! MÅ du si til han at han må vaske seg..........jækk

Du få sende han på et hygienekurs tror nå jeg

Nei - jeg må ikke det...

Han dusjer annen hver dag, eller hver dag. Men ikke alltid hver dag der nede hvis han ikke dusjer.

Litt av et modent og utfyllende svar du kommer med. Det hjalp virkelig.

Gjest ikke undertegnet

Nei - jeg må ikke det...

Han dusjer annen hver dag, eller hver dag. Men ikke alltid hver dag der nede hvis han ikke dusjer.

Litt av et modent og utfyllende svar du kommer med. Det hjalp virkelig.

Det var ikke min hensikt å komme med et utfyllende og godt svar, fordi jeg rett og slett ikke kan svare deg.

Jeg måtte bare usje meg, fordi jeg syntes det hørtes litt ekkelt ut

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...