Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hvorfor har noen gutter øynene lukket under sex. Er det fordi de:

-Nyter følelsene best med lukkede øyner?

-Tenker på noen andre jenter??

-Kjeder seg???

-Eller rett og slett er trøtt????

Jeg finner det iallefall veldig frustrerende og ønsker å vite HVORFOR? Føler han kanskje tenker på andre jenter...:(

Blir takknemlig for "inside information" fra noen gutter:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/91923-sex-med-lukkede-%C3%B8yner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er vel ikke annerledes når gutter lukker øynene enn når vi lukker øynene vel?

Du verden alt man må tenke på når man har sex...

:-)

Jo du har kanskje rett

"kloke troll". Men jeg føler det blir litt ensomt da... liker best at han ser BARE på meg og liker det han ser vet du. Ikke at han har lukkede øyner og kanskje tenker på andre??? huh Ikke lett å være jente nei:)

Hvorfor gynger noen med foten når de kjeder seg?

Hvorfor biter noe negler når de er nervøse?

Hvorfor synger noen i dusjen?

Hvorfor slafser noen når de spiser?

Fordi det bare er sånn det er. Noen har sex med øynene igjen, andre har sex med øynene åpne. Du skal ikke legge noe mer i det enn det det er.

Visste du at når du velger bort en sans, så skjerpes de andre sansene ekstra? Noen kan kanskje øke den seksuelle følsomheten ved å fokusere på det i stedet for å bruke øynene.

Noen liker å _se_ sexakten mens den foregår, andre foretrekker å bare kjenne.

Om du føler at øyekontakt er viktig for deg under sex (noen tenner på det eller føler det gjør nærheten enda mer intens) så si det til partneren din!

Men ikke tro at det er noen gjennomtenkt grunn til at noen har øynene lukket når de har sex. De tenker antagelig ikke over det i det hele tatt selv.

Jo du har kanskje rett

"kloke troll". Men jeg føler det blir litt ensomt da... liker best at han ser BARE på meg og liker det han ser vet du. Ikke at han har lukkede øyner og kanskje tenker på andre??? huh Ikke lett å være jente nei:)

Tror ikke du skal bekymre deg for at han tenker på andre -han er vel litt for opptatt av deg til det vel? ;-) (uansett så trenger han ikke lukke øynene for å fantasere..)

Noen nyter sexen bedre med øynene lukket vettu..

Ikke tenk så mye på det du:)

Annonse

Gjest pohlman

Jo du har kanskje rett

Makan te kjærring, sier jeg... *rister oppgitt på hodet*

Det er vanligere at kvinner tenker på andre under sex. Menn er enkle (vi klarer vistnok ikke gjøre to ting på en gang) og tenker ikke så mye under sex.

Og en tenker vel like mye på andre om en har øynene oppe.

Ikke alle liker øyekontakt under sex. De fleste tenker vel ikke over at de har øynene igjen engang.

Men spør han, evt be han prøve å se deg i øynene.

Det er vanligere at kvinner tenker på andre under sex. Menn er enkle (vi klarer vistnok ikke gjøre to ting på en gang) og tenker ikke så mye under sex.

Og en tenker vel like mye på andre om en har øynene oppe.

Ikke alle liker øyekontakt under sex. De fleste tenker vel ikke over at de har øynene igjen engang.

Men spør han, evt be han prøve å se deg i øynene.

"Det er vanligere at kvinner tenker på andre under sex."

Den var vel litt drøy, hæ? Basert på hva liksom?

At vi klarer å tenke på oppvask, jobb, malingsflekken i taket og handlelista til morgendagens middag er ikke det samme som at vi tenker på andre menn.....

Nå har du vel skjønt at det heter ØYNE.

Tviler på at det er noen fasit på HVORFOR enkelte har sex med lukkede øyne. Og ikke kan jeg skjønne hvordan du har oversikt over om de er lukket eller åpne? Personlig har jeg andre ting å konsentrere meg om når jeg har meg, men det er jo meg, da.

OM han tenker på andre jenter - hva skal du gjøre med det? (Og hadde det vært noe gæærnt i det egentlig?)

Annonse

"Det er vanligere at kvinner tenker på andre under sex."

Den var vel litt drøy, hæ? Basert på hva liksom?

At vi klarer å tenke på oppvask, jobb, malingsflekken i taket og handlelista til morgendagens middag er ikke det samme som at vi tenker på andre menn.....

Vet ikke hva som er verst jeg......

Vi menn har velkjente og nærmest klisjeaktige velkjente graderinger for hvor stygge damene er, og disse lærer vi tidlig bort til sønnene våre:

Den mildeste er selvsagt "shut eyes"å lukke øynene, deretter er det "one bagger" som er å tre en pose over hodet til dama for å slippe å se henne, deretter er det "two bagger, som er å også tre en pose over eget hode for å forsikre seg om at man ikke får et glimt av dama, og til sist er det "coyote ugly", som betyr at dama er sÅÅÅÅÅÅÅ stygg, at du heller biter av deg armen når du våkner om morgenen med henne sovende på den, enn å vekke henne ved å ta armen til deg....

Men, ikke fortell dette til noen, er du snill!

Vi menn har velkjente og nærmest klisjeaktige velkjente graderinger for hvor stygge damene er, og disse lærer vi tidlig bort til sønnene våre:

Den mildeste er selvsagt "shut eyes"å lukke øynene, deretter er det "one bagger" som er å tre en pose over hodet til dama for å slippe å se henne, deretter er det "two bagger, som er å også tre en pose over eget hode for å forsikre seg om at man ikke får et glimt av dama, og til sist er det "coyote ugly", som betyr at dama er sÅÅÅÅÅÅÅ stygg, at du heller biter av deg armen når du våkner om morgenen med henne sovende på den, enn å vekke henne ved å ta armen til deg....

He he...

"Den mildeste er selvsagt "shut eyes"å lukke øynene,"

hmm, hvordan fungere den dere "eyes wide shut" da? er det en av graderingene også?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...