Gå til innhold

Talgkjertler paa penishodet?

Anbefalte innlegg

Opptil fler har dette problemet, etter hva jeg forstaar. En krans av nupper rundt kanten av hodet, lite attraktivt,egentlig. Og i mitt tilfelle gjoer de vondt ved beroring. Legen kalte det "aberante talgkjertler". jeg glemte aa sporre hva det betydde. Noen som vet? Og evt. hva som gjor de mer aberante, og folsomme? Jeg vil ha dem vekk!! Provde aa brenne vekk hos spesialist, men de dukket opp noen uker senere igjen. En hemning hos meg dette, hva skal jeg gjoere? Skru av lyset?(mot eksponering), og bruke kondom?(mot smertene). Jenter som faar oye paa dette,tror fort at det er en kjonnsykdom.Et forhold gikk trolig i vasken pga. dette.

- uncle seb

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/91968-talgkjertler-paa-penishodet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Kvinner" som dumper deg for dette må være umodne små jenter som ikke er noe å samle på.

Veldig mange menn har dette, meg inkludert. Det varierer i mengde og om de er vonde eller ikke.

For min del hjalp lett skrubbing med kun vann.

Du bør ringe legen din å be om en forklaring, både på hva de er og hva du kan/bør gjøre med dem.

Gjest synes legen ordla seg dårlig

Hei.

"Aberant" i denne sammenhengen betyr nok bare at de avviker noe fra "normalen". Som det at de er ømme.

Talgkjertler gir vanligvis ikke smerter.

Det bør du ta opp med legen din. (enda en gang, dersom du allerede har gjort det)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...