Gå til innhold

Sex og diverse stillinger/metoder

Anbefalte innlegg

Gjest Uerfaren ung jente

Jeg er en jente på 20 som sliter litt med at jeg ikke helt "kan" å ha sex... Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre liksom! Hva jeg skal gjøre med gutten min. Og hvordan man har forskjellige andre stillinger... Finnes det noen sider på internet med gode tips og råd på hvordan man har sex, forskjellige stillinger, hvor gutter liker å bli tatt på g sånn?

Er det unormalt å ikke ønske oralsex?

Er også fint om andre har noe å fortelle fra egne erfaringer eller teorier om ting.

Takker om noen svarer

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/92006-sex-og-diverse-stillingermetoder/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

"Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre liksom! Hva jeg skal gjøre med gutten min. Og hvordan man har forskjellige andre stillinger... Finnes det noen sider på internet med gode tips og råd på hvordan man har sex, forskjellige stillinger, hvor gutter liker å bli tatt på g sånn?"

- ikke bekymre deg så ille, dette er noe av det mest naturlige man kan holde på med, og diverse stillinger og bevegelser kommer etterhvert meget naturlig... det eneste som setter stopper for aktiviteten i senga er som kjent ens egen fantasi...

så bruk mye tid, legg til en stor posjon humor og du skal se at dette går veldig bra:-)

ellers kan du sikkert søke her :

www.startsiden.no

da finner du sikkert mye relevant stoff...

"Er det unormalt å ikke ønske oralsex?"

- nei det er vel ikke det, men ditt ønske om ikke å ha oralsex vil jeg tippe at henger sammen med problemstillingen ovenfor... derfor tror jeg at du med tiden vil se at oralsex er noe av det beste du kan gi og motta...

Lykke til...

Jeg er sånn passe enig med Nyco - snakk nå ikke alt ihjel i startfasen. Ta ting som det kommer, det tekniske er ikke så viktig - dere forsøker dere frem sammen og gir hverandre tilbakemelding på hva dere liker.

Men her er noen linker jeg fant - kanskje de kan besvare spørsmålene dine:

http://www.no.lycos.de/dir/Underholdning/Sex_og_erotikk/Sextips/

He he...*Ser for seg* "Veeeent vent! Jeg ser ikke hva det står på punkt fem her når du skumper sånn!"

hehe, ja og for ikke snakke om hvir irriterende det må være for de som bruker briller... ta dem av og på hlee tiden..

også ødelegger man muligheten for spontan-sex da... "sorry kjære, men har ikke lista for handa"...

Annonse

hei jente 20. jeg har en veldig god partner der vi eksprimenterer mye. jeg er veldig sjenert, men har lært meg at d hjelper ikke å bare legge seg på rygg å ta imot. gutter liker jenter som har mot til å gjøre noe. noe som fungerer veldig bra(ut ifra egne erfaringer, er om jeg "rir" eller på andre måter er på toppen. en stilling vi liker godt er når jeg står på kne i senga (el.) og han står tett bak. dette er ei veldig bra stilling.oralsex var jeg veldig skeptisk på i begynnelsen. men når jeg først fikk teken på å suge,så liker jeg det sinnsykt godt for jeg ser jeg får d til og han liker det. liker faktisk bedre å suge enn at han slikker meg. håper du fikk noen råd. -ssynne

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...