Gå til innhold

Gutter/menn: Hvordan vil du bli sugd?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tanya1365380060

En kombinasjon av slikking av hue, skaftet, baller, samt intens suging av hele kølla, er sånn jeg foretrekker det.

Det er heller ingen ulempe om du tar det i munnen, og det er deilig å se du gafle i deg mengdene.

Avsugninger er trivsel.

Hehe.."avsuging"..usexy ord ;)

Høres ut som noe klinisk.

Men men, det er vel bedre enn "sugejobb". Ja, har faktisk hørt det. Det høres helt på trynet ut, på lik linje som å skrive champagne med s på en måte.

Hehe.."avsuging"..usexy ord ;)

Høres ut som noe klinisk.

Men men, det er vel bedre enn "sugejobb". Ja, har faktisk hørt det. Det høres helt på trynet ut, på lik linje som å skrive champagne med s på en måte.

Det var en eller annen her som skrev "sokking" for en tid tilbake.

Da fikk jeg innovertiss i flere dager.

Jeg er enig i at ordet "avsugning" var jævla harry når jeg aktivt begynte å bruke ordet, men etter hvert har det glidd inn i mitt vokabulær som noe helt naturlig :)

Tanya1365380060

Jeg er enig i at ordet "avsugning" var jævla harry når jeg aktivt begynte å bruke ordet, men etter hvert har det glidd inn i mitt vokabulær som noe helt naturlig :)

Sokking..ja den var ille! :)

Da er avsugning bedre :)

Har egentlig ikke noe ord på det jeg..sier bare suge rett og slett.

Apropos ekle ord..det verste ordet som fins er vel "knulle" på dansk.."bolle".

Hadde noen sagt det i nærheten av meg, hadde jeg mistet lysten fort ja!

Sokking..ja den var ille! :)

Da er avsugning bedre :)

Har egentlig ikke noe ord på det jeg..sier bare suge rett og slett.

Apropos ekle ord..det verste ordet som fins er vel "knulle" på dansk.."bolle".

Hadde noen sagt det i nærheten av meg, hadde jeg mistet lysten fort ja!

Jeg bruker ord som "bolle" og "kneppe" ved minste mulighet når jeg er i samme rom som en danske, så da er nok jeg ufin. Eller bare veldig barnslig :)

Annonse

Tanya1365380060

Jeg bruker ord som "bolle" og "kneppe" ved minste mulighet når jeg er i samme rom som en danske, så da er nok jeg ufin. Eller bare veldig barnslig :)

Hehe, ja du gjør vel det :)

Men da vet du ihvertfall det. Møter du meg og nevner det ordet, så blir det ikke no på deg ;)

Tanya1365380060

Nå kommer jeg jo til å foreslå at vi skal "bolle" rett etter den første øllen, bare for moro skyld. Typisk meg :)

*Ler*

Ja, det skulle jeg aldri sagt :)

Men da kan jeg jo alltids slå til med "skal jeg sokke deg?" som en liten hevn.Bare for moro skyld.

;)

*Ler*

Ja, det skulle jeg aldri sagt :)

Men da kan jeg jo alltids slå til med "skal jeg sokke deg?" som en liten hevn.Bare for moro skyld.

;)

Tja, da hadde jeg ratt svart ja, tømt i meg resten av øllen og gjort tegn til at du skulle følge etter meg inn på dassen.

Så hadde det gjenstått å se hvem av oss som ble lang i maska :)

Tanya1365380060

Tja, da hadde jeg ratt svart ja, tømt i meg resten av øllen og gjort tegn til at du skulle følge etter meg inn på dassen.

Så hadde det gjenstått å se hvem av oss som ble lang i maska :)

Tja..da hadde jeg sagt med et sukkersøtt smil: "fint at du ville møte meg ikveld. Jeg er ute etter en jeg kan lure til å gjøre meg gravid".

Hehe..hvem er lang i maska sa du? ;)

Tja..da hadde jeg sagt med et sukkersøtt smil: "fint at du ville møte meg ikveld. Jeg er ute etter en jeg kan lure til å gjøre meg gravid".

Hehe..hvem er lang i maska sa du? ;)

Det er få jenter som blir gravide av avsugninger, så det skulle nok gått greit :)

Dessuten er jeg ikke så kravstor. Dere jenter har tre høl, og jeg kunne vel for en periode nøyd med meg to av dem :)

Dere prøver liksom å få det til å se ut som en trussel - å få innovertiss. Det er litt patetisk på en måte.

Har hørt menn true med å få innovertiss flere ganger. Se if we care ;-)

Annonse

Dere prøver liksom å få det til å se ut som en trussel - å få innovertiss. Det er litt patetisk på en måte.

Har hørt menn true med å få innovertiss flere ganger. Se if we care ;-)

Trussel?

Nei, det var mer å regne som fakta.

Jeg flyr da ikke rundt å truer med å få ereksjonsproblemer.

Tanya1365380060

Det er få jenter som blir gravide av avsugninger, så det skulle nok gått greit :)

Dessuten er jeg ikke så kravstor. Dere jenter har tre høl, og jeg kunne vel for en periode nøyd med meg to av dem :)

Å nei da du! Ikke lek tøff nå.Du hadde nok løpt på flekken ;)

Det hadde jeg gjort om en hadde sagt at han hadde lyst til å gjøre meg gravid..det er vel den store skrekken å havne opp sånn nå. Har alltid vært livredd for det.Så aldri prøv på det er du snill ;)

3 hull ja..håper da inderlig at du med det tredje mener munnen..for urinrøret hadde nok blitt en svæært trang affære ;)

Trussel?

Nei, det var mer å regne som fakta.

Jeg flyr da ikke rundt å truer med å få ereksjonsproblemer.

Jeg mener, om hele verdens menn fikk ereksjonsproblemer - who cares. Sålenge det finnes dildoer. Det er litt rart at dere beskriver graden av avtenning osv. med å få innovertiss. Det ligger ikke et eeeneste lite element av straff her mener du?

Å nei da du! Ikke lek tøff nå.Du hadde nok løpt på flekken ;)

Det hadde jeg gjort om en hadde sagt at han hadde lyst til å gjøre meg gravid..det er vel den store skrekken å havne opp sånn nå. Har alltid vært livredd for det.Så aldri prøv på det er du snill ;)

3 hull ja..håper da inderlig at du med det tredje mener munnen..for urinrøret hadde nok blitt en svæært trang affære ;)

Ja, urinrøret er ikke å regne som et av de tre hullene. Ei heller navlen :)

Ja, sånn ungeangst er det vel ingen stor nyhet at jeg har, og noe mer avtennende kan jeg knapt tenke meg. Nei, takke meg heller til damer som kaller suging for "sokking", selv om det også er noe ille :)

Jeg mener, om hele verdens menn fikk ereksjonsproblemer - who cares. Sålenge det finnes dildoer. Det er litt rart at dere beskriver graden av avtenning osv. med å få innovertiss. Det ligger ikke et eeeneste lite element av straff her mener du?

Straff? I forhold til hvem?

Det er da vel svært få som ville fått overhengende problemer om jeg opplevde ereksjonssvikt i et par timer.

Hva snakker du om?

Tanya1365380060

Ja, urinrøret er ikke å regne som et av de tre hullene. Ei heller navlen :)

Ja, sånn ungeangst er det vel ingen stor nyhet at jeg har, og noe mer avtennende kan jeg knapt tenke meg. Nei, takke meg heller til damer som kaller suging for "sokking", selv om det også er noe ille :)

Enig med det.Kan godt sitte å høre på en danske snakke om bolling i et par timer, enn å havne i den situasjonen :)

Enig med det.Kan godt sitte å høre på en danske snakke om bolling i et par timer, enn å havne i den situasjonen :)

Nå er det heldigvis ting man kan gjøre for å unngå å havne i den situasjonen, så sånn sett går det stort sett greit.

Jeg har faktisk ikke tenkt på den slags på en stund, men så flyr jeg heller ikke rundt å dytter'n i hvem som helst om dagen :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...