Gjest Crispo Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Straff? I forhold til hvem? Det er da vel svært få som ville fått overhengende problemer om jeg opplevde ereksjonssvikt i et par timer. Hva snakker du om? Par timer? Nå er du litt treig syns jeg. Jeg har ofte hørt i forbifarta at menn snakker om maskuline damer som f.eks. får dem til å få innovertiss. Jeg tenker at det er en j' dårlig beskrivelse, ettersom jeg ikke skjønner den. Men da er det vel jeg som er dum da og du som er lur. Greit nok det. Jeg synes likevel det virker litt patetisk å snakke om innovertiss. Som du ikke liker ordet sokking. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/92061-guttermenn-hvordan-vil-du-bli-sugd/page/2/#findComment-509170 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tanya1365380060 Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Nå er det heldigvis ting man kan gjøre for å unngå å havne i den situasjonen, så sånn sett går det stort sett greit. Jeg har faktisk ikke tenkt på den slags på en stund, men så flyr jeg heller ikke rundt å dytter'n i hvem som helst om dagen Da jeg var yngre (14-15)var jeg sånn at om mensen var en dag for sen etter den siste pillen, så ble jeg helt hysterisk å ringte til alle ungdomshjelptlf som var..latterlig Har kommet over det nå da heldigvis Nei, p-piller er en fin ting! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/92061-guttermenn-hvordan-vil-du-bli-sugd/page/2/#findComment-509172 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Par timer? Nå er du litt treig syns jeg. Jeg har ofte hørt i forbifarta at menn snakker om maskuline damer som f.eks. får dem til å få innovertiss. Jeg tenker at det er en j' dårlig beskrivelse, ettersom jeg ikke skjønner den. Men da er det vel jeg som er dum da og du som er lur. Greit nok det. Jeg synes likevel det virker litt patetisk å snakke om innovertiss. Som du ikke liker ordet sokking. Vel... nå skal du ikke ta alt jeg skrev i denne tråden helt bokstavelig, noe du heller ikke bør gjøre når gutter snakker om "innovertiss". Dette er et utrygg enkelte bruker når de ikke liker jenta, hennes oppførsel, eller som i denne tråden - hennes ord, og det har fint lite med impotens å gjøre. Hvis du tolket dette ordrett og faktisk trodde at jeg ble impotent i... hva var det jeg skrev, flere dager? Så har du misforstått en smule. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/92061-guttermenn-hvordan-vil-du-bli-sugd/page/2/#findComment-509173 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Da jeg var yngre (14-15)var jeg sånn at om mensen var en dag for sen etter den siste pillen, så ble jeg helt hysterisk å ringte til alle ungdomshjelptlf som var..latterlig Har kommet over det nå da heldigvis Nei, p-piller er en fin ting! Jeg har aldri hatt det problemet, men det kan nok skyldes at jeg aldri har brukt p-piller, ei heller var jeg sexuelt aktiv når jeg var 15 år gammel. Men jeg forstår jo galskapen. Jeg har tross alt ved flere anledninger gått med angst i bakhodet, angst i forhold til at noen skulle være gravid, til tross for at hun har _sagt_ hun har godt på noe, og kanskje løyet, eventuelt at jeg har kjørt "hoppe av i svingen metoden" noe man jo vet at ikke er så lurt om dama ikke går på noe. Har brent meg på den der om at dama skrøyt på seg piller, så det er nok den bitchen der som er skyld i at jeg kan være litt skeptisk til om dama faktisk snakker sant når hun sier at hun går på noe. Hun fitta satt spor, ja. Helvetes bitch! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/92061-guttermenn-hvordan-vil-du-bli-sugd/page/2/#findComment-509174 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tanya1365380060 Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Jeg har aldri hatt det problemet, men det kan nok skyldes at jeg aldri har brukt p-piller, ei heller var jeg sexuelt aktiv når jeg var 15 år gammel. Men jeg forstår jo galskapen. Jeg har tross alt ved flere anledninger gått med angst i bakhodet, angst i forhold til at noen skulle være gravid, til tross for at hun har _sagt_ hun har godt på noe, og kanskje løyet, eventuelt at jeg har kjørt "hoppe av i svingen metoden" noe man jo vet at ikke er så lurt om dama ikke går på noe. Har brent meg på den der om at dama skrøyt på seg piller, så det er nok den bitchen der som er skyld i at jeg kan være litt skeptisk til om dama faktisk snakker sant når hun sier at hun går på noe. Hun fitta satt spor, ja. Helvetes bitch! Det må være noe av det kjipeste man kan gjøre altså! Det er med full rett du kan kalle en sånn en for en helvetes bitch. Men idioter fins det jo overalt. At man møter på et par i løpet av livet kommer man nok ikke utenom. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/92061-guttermenn-hvordan-vil-du-bli-sugd/page/2/#findComment-509178 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Det må være noe av det kjipeste man kan gjøre altså! Det er med full rett du kan kalle en sånn en for en helvetes bitch. Men idioter fins det jo overalt. At man møter på et par i løpet av livet kommer man nok ikke utenom. Sant nok, og sånn generelt så har jeg ikke støtt på så mange idioter - verken kvinnfolk eller mannfolk - enda. Jeg kommer alltid overens med folk, så det er ofte ikke noe problem, og damer av denne kaliberen har jeg klart å holde meg langt unna de siste årene 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/92061-guttermenn-hvordan-vil-du-bli-sugd/page/2/#findComment-509180 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tanya1365380060 Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Sant nok, og sånn generelt så har jeg ikke støtt på så mange idioter - verken kvinnfolk eller mannfolk - enda. Jeg kommer alltid overens med folk, så det er ofte ikke noe problem, og damer av denne kaliberen har jeg klart å holde meg langt unna de siste årene Ja gjør for det meste det jeg og. Men har en tendens til å vise det når det er noen jeg ikke liker. Men bare hvis de er totalt åndsvake idioter. Uansett så er det ikke mange jeg ikke liker heller da, så det er ikke et stort problem 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/92061-guttermenn-hvordan-vil-du-bli-sugd/page/2/#findComment-509181 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Ja gjør for det meste det jeg og. Men har en tendens til å vise det når det er noen jeg ikke liker. Men bare hvis de er totalt åndsvake idioter. Uansett så er det ikke mange jeg ikke liker heller da, så det er ikke et stort problem Jeg har heller ikke mange jeg ikke liker. Noen kan man vel få i vrangstrupen, men da er det jo bare å drite i å omgås dem, selv om jeg ikke kommer på noen sånne heller... Jeg blir alltid beskrevet som en det er så lett å ha med å gjøre, rett og slett fordi jeg alltid er åpen (kanskje litt for åpen?), blid, fornøyd, sosial, og som alltid er , snill, ærlig og redelig. Det er nesten til det kjedsommelige, for jeg får alltid skryt for det jeg nå nevnte. Hva med rumpa mi? Det er ingen som nevner den! Ikke rart jeg blir litt skuffet! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/92061-guttermenn-hvordan-vil-du-bli-sugd/page/2/#findComment-509182 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tanya1365380060 Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Jeg har heller ikke mange jeg ikke liker. Noen kan man vel få i vrangstrupen, men da er det jo bare å drite i å omgås dem, selv om jeg ikke kommer på noen sånne heller... Jeg blir alltid beskrevet som en det er så lett å ha med å gjøre, rett og slett fordi jeg alltid er åpen (kanskje litt for åpen?), blid, fornøyd, sosial, og som alltid er , snill, ærlig og redelig. Det er nesten til det kjedsommelige, for jeg får alltid skryt for det jeg nå nevnte. Hva med rumpa mi? Det er ingen som nevner den! Ikke rart jeg blir litt skuffet! Stakkars liten..skal ta et nøye blikk og deretter nevne den jeg, om vi møtes engang Jeg blir betegnet som glad, bestemt, sprudlende, åpen og ærlig bla. Er sinnsykt sta og har et skikkelig temperament, men det vises ikke såå ofte..bare litt Er ute på morgenritualet mitt nå jeg, skal hoppe i dusjen nå og begynne dagen tenkte jeg. Du sover vel etter nattevakten du ? Vel, får håpe du får sove godt videre og at du får en fin dag av det som er igjen når du våkner 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/92061-guttermenn-hvordan-vil-du-bli-sugd/page/2/#findComment-509214 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jostein20 Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Start føsrt med en opphissende massasje, masser gjerne med puppene. Og bruk masse olje. Gå over til å massere ballene, forsiktig! Så kan du leke med penisen med tunga. Så kan du gå over til å suge, den ene hånda ronkende på skaftet og den andre fosiktig på balla. Nå er det viktig at du ikke stopper opp, holt på til det går og svelg unna. Hvis du liker å gjøre det, så fortell det. PS: På forhond, bare fortell at du skal gi massasje. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/92061-guttermenn-hvordan-vil-du-bli-sugd/page/2/#findComment-509278 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Jeg bruker ord som "bolle" og "kneppe" ved minste mulighet når jeg er i samme rom som en danske, så da er nok jeg ufin. Eller bare veldig barnslig "Bolle" er ikke et ord danskene bruker ofte. Det er omtrent sånn man nevner det hvis man har vært hos en prostituert. (med andre ord: det er ikke et pent ord) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/92061-guttermenn-hvordan-vil-du-bli-sugd/page/2/#findComment-509426 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Jeg har aldri hatt det problemet, men det kan nok skyldes at jeg aldri har brukt p-piller, ei heller var jeg sexuelt aktiv når jeg var 15 år gammel. Men jeg forstår jo galskapen. Jeg har tross alt ved flere anledninger gått med angst i bakhodet, angst i forhold til at noen skulle være gravid, til tross for at hun har _sagt_ hun har godt på noe, og kanskje løyet, eventuelt at jeg har kjørt "hoppe av i svingen metoden" noe man jo vet at ikke er så lurt om dama ikke går på noe. Har brent meg på den der om at dama skrøyt på seg piller, så det er nok den bitchen der som er skyld i at jeg kan være litt skeptisk til om dama faktisk snakker sant når hun sier at hun går på noe. Hun fitta satt spor, ja. Helvetes bitch! Jasså... lurte hun deg til å gjøre henne gravid eller hva? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/92061-guttermenn-hvordan-vil-du-bli-sugd/page/2/#findComment-509430 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Creativiaen Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Jeg har heller ikke mange jeg ikke liker. Noen kan man vel få i vrangstrupen, men da er det jo bare å drite i å omgås dem, selv om jeg ikke kommer på noen sånne heller... Jeg blir alltid beskrevet som en det er så lett å ha med å gjøre, rett og slett fordi jeg alltid er åpen (kanskje litt for åpen?), blid, fornøyd, sosial, og som alltid er , snill, ærlig og redelig. Det er nesten til det kjedsommelige, for jeg får alltid skryt for det jeg nå nevnte. Hva med rumpa mi? Det er ingen som nevner den! Ikke rart jeg blir litt skuffet! Vis meg din rumpe og jeg skal si deg hvem du er. Jeg har ikke sett rumpa di. Meeeeen; "rompa mi, æ e så gla i rompa miii". den kan du synge. Tozz me ova a pic and lett meza zee ya azz. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/92061-guttermenn-hvordan-vil-du-bli-sugd/page/2/#findComment-509639 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Jasså... lurte hun deg til å gjøre henne gravid eller hva? Hun prøvde på det, ja, men venninna hennes hadde vett nok til å sladre til godtroende meg, og det gikk greit. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/92061-guttermenn-hvordan-vil-du-bli-sugd/page/2/#findComment-509902 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Hun prøvde på det, ja, men venninna hennes hadde vett nok til å sladre til godtroende meg, og det gikk greit. Vi jenter kan være noen skikkelige bitcher. Det har du sikkert forstått. Du skulle bare vite hva jeg gjorde mot eksen da han dumpet meg på en ytterst ondskapsfull måte. Men narre et uskyldig mannfolk til å gjøre meg gravid, ville jeg ikke kunne finne på. Skulle jeg ha barn, skulle det være med en jeg var forelsket i og som jeg kunne tenke meg å tilbringe resten av livet mitt sammen med. Jeg klarer ikke å lyve for kjæresten. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/92061-guttermenn-hvordan-vil-du-bli-sugd/page/2/#findComment-509918 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Vi jenter kan være noen skikkelige bitcher. Det har du sikkert forstått. Du skulle bare vite hva jeg gjorde mot eksen da han dumpet meg på en ytterst ondskapsfull måte. Men narre et uskyldig mannfolk til å gjøre meg gravid, ville jeg ikke kunne finne på. Skulle jeg ha barn, skulle det være med en jeg var forelsket i og som jeg kunne tenke meg å tilbringe resten av livet mitt sammen med. Jeg klarer ikke å lyve for kjæresten. Ja, dere kan være noen bitcher. Det er nok heldigvis få damer som er av typen til å gjøre seg gravid, og siden jeg har møtt en allerede, så er vel faren for å møte flere relativt liten. Skulle jeg møte en sånn til, og hun faktisk klarer å bli gravid, så nøler jeg ikke med å ty til drastiske virkemidler. Det dere derimot er flinke til er å baksnakke deres eks på måter som stiller han i et meget dårlig lys hos andre, og her er løgner ingen hindring. Det siste avsnittet der er jeg enig med deg i. Barn bør man ikke få før man er, eller i det minste er rimelig sikker på at man er, sammen med en man vil tilbringe livet sammen med. Sånn sett så er jeg vel gammeldags. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/92061-guttermenn-hvordan-vil-du-bli-sugd/page/2/#findComment-509938 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Ja, dere kan være noen bitcher. Det er nok heldigvis få damer som er av typen til å gjøre seg gravid, og siden jeg har møtt en allerede, så er vel faren for å møte flere relativt liten. Skulle jeg møte en sånn til, og hun faktisk klarer å bli gravid, så nøler jeg ikke med å ty til drastiske virkemidler. Det dere derimot er flinke til er å baksnakke deres eks på måter som stiller han i et meget dårlig lys hos andre, og her er løgner ingen hindring. Det siste avsnittet der er jeg enig med deg i. Barn bør man ikke få før man er, eller i det minste er rimelig sikker på at man er, sammen med en man vil tilbringe livet sammen med. Sånn sett så er jeg vel gammeldags. "Sånn sett er jeg ganske gammeldags." Jeg tror de fleste er enig i deg i det! (eller er det bare jeg som også er gammeldags?) Eksen min VAR virkelig en drittsekk. Jeg synes han var drittsekk allerede da jeg møtte ham og forelsket meg. Vil du vite hvordan han dumpet meg? Vel... du får vite det uansett. Vi bor i to forskjellige byer som ligger et stykke unna hverandre. Jeg hadde vært hos ham en helg og hatt det helt fint. På mandagen skrev jeg ham en sms hvor det stod ett eller annet om "takk for sist" osv... Han svarte ikke. Da jeg ringte dagen etter la han bare på. Jeg prøvde noen ganger til, men skjønte jo til slutt hintet og regnet med å aldri se ham igjen. Så hørte jeg plutselig fra ham tre måneder senere. Han kunne godt treffe meg for å forklare meg hvorfor. Ja, det ville jeg gjerne, sa jeg, og vi avtalte tid. Jeg dro til byen der han bor og møtte opp på møtestedet. Er han der? NEI! Etter 2-3 timer ringer jeg. Da er det en "venninne" av ham som tar mobilen hans og sier at han har "glemt" den hos henne. Han hadde gått på byen med noen kamerater. Hva skulle jeg gjøre da? Jeg kjente ingen andre i den byen og siste tog hjem gikk rett foran nesen på meg. Jeg dro hjem til ham for å vente på at han skulle komme hjem fra byen (kom aldri), sovnet til slutt i trappa i oppgangen hans der en nabo fant meg neste morgen og forbarmet seg over meg og gav meg frokost før jeg begav meg på hjemtur. Etter det hørte jeg ikke mer, (bortsett fra en telefonsamtale hvor han sa at det var bare kødd alt han hadde sagt om at han var glad i meg) og jeg var likeglad! Men nå da, nå, LENGE etter, har han tatt kontakt med meg igjen og sier han tenker på meg og gjerne vil møte meg igjen og skriver sliberlige meldinger. Hahahaha, sier jeg da. Jeg har funnet en ny som er 10000x bedre (selv om han riktignok er dansk). Hvorfor gikk jeg i det hele tatt inn i det forholdet med eksen? Han sa tydelig klart fra tidelig at han ikke ville klare å holde seg trofast i mer enn ett år. Jeg priser meg lykkelig over at han dumpet meg og at jeg slapp å holde meg tilbake for dansken.:-) Det er deilig å være norsk i Danmark!!!! :-) Eller hva sier du? (Og hvis du vil vite det, Nei, jeg overdriver ikke, og utrolig nok har jeg ikke gått og spredd dritt om eksen min til noen.) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/92061-guttermenn-hvordan-vil-du-bli-sugd/page/2/#findComment-509964 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 "Sånn sett er jeg ganske gammeldags." Jeg tror de fleste er enig i deg i det! (eller er det bare jeg som også er gammeldags?) Eksen min VAR virkelig en drittsekk. Jeg synes han var drittsekk allerede da jeg møtte ham og forelsket meg. Vil du vite hvordan han dumpet meg? Vel... du får vite det uansett. Vi bor i to forskjellige byer som ligger et stykke unna hverandre. Jeg hadde vært hos ham en helg og hatt det helt fint. På mandagen skrev jeg ham en sms hvor det stod ett eller annet om "takk for sist" osv... Han svarte ikke. Da jeg ringte dagen etter la han bare på. Jeg prøvde noen ganger til, men skjønte jo til slutt hintet og regnet med å aldri se ham igjen. Så hørte jeg plutselig fra ham tre måneder senere. Han kunne godt treffe meg for å forklare meg hvorfor. Ja, det ville jeg gjerne, sa jeg, og vi avtalte tid. Jeg dro til byen der han bor og møtte opp på møtestedet. Er han der? NEI! Etter 2-3 timer ringer jeg. Da er det en "venninne" av ham som tar mobilen hans og sier at han har "glemt" den hos henne. Han hadde gått på byen med noen kamerater. Hva skulle jeg gjøre da? Jeg kjente ingen andre i den byen og siste tog hjem gikk rett foran nesen på meg. Jeg dro hjem til ham for å vente på at han skulle komme hjem fra byen (kom aldri), sovnet til slutt i trappa i oppgangen hans der en nabo fant meg neste morgen og forbarmet seg over meg og gav meg frokost før jeg begav meg på hjemtur. Etter det hørte jeg ikke mer, (bortsett fra en telefonsamtale hvor han sa at det var bare kødd alt han hadde sagt om at han var glad i meg) og jeg var likeglad! Men nå da, nå, LENGE etter, har han tatt kontakt med meg igjen og sier han tenker på meg og gjerne vil møte meg igjen og skriver sliberlige meldinger. Hahahaha, sier jeg da. Jeg har funnet en ny som er 10000x bedre (selv om han riktignok er dansk). Hvorfor gikk jeg i det hele tatt inn i det forholdet med eksen? Han sa tydelig klart fra tidelig at han ikke ville klare å holde seg trofast i mer enn ett år. Jeg priser meg lykkelig over at han dumpet meg og at jeg slapp å holde meg tilbake for dansken.:-) Det er deilig å være norsk i Danmark!!!! :-) Eller hva sier du? (Og hvis du vil vite det, Nei, jeg overdriver ikke, og utrolig nok har jeg ikke gått og spredd dritt om eksen min til noen.) Dette ble visst lenger enn jeg hadde tenkt... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/92061-guttermenn-hvordan-vil-du-bli-sugd/page/2/#findComment-509975 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 "Sånn sett er jeg ganske gammeldags." Jeg tror de fleste er enig i deg i det! (eller er det bare jeg som også er gammeldags?) Eksen min VAR virkelig en drittsekk. Jeg synes han var drittsekk allerede da jeg møtte ham og forelsket meg. Vil du vite hvordan han dumpet meg? Vel... du får vite det uansett. Vi bor i to forskjellige byer som ligger et stykke unna hverandre. Jeg hadde vært hos ham en helg og hatt det helt fint. På mandagen skrev jeg ham en sms hvor det stod ett eller annet om "takk for sist" osv... Han svarte ikke. Da jeg ringte dagen etter la han bare på. Jeg prøvde noen ganger til, men skjønte jo til slutt hintet og regnet med å aldri se ham igjen. Så hørte jeg plutselig fra ham tre måneder senere. Han kunne godt treffe meg for å forklare meg hvorfor. Ja, det ville jeg gjerne, sa jeg, og vi avtalte tid. Jeg dro til byen der han bor og møtte opp på møtestedet. Er han der? NEI! Etter 2-3 timer ringer jeg. Da er det en "venninne" av ham som tar mobilen hans og sier at han har "glemt" den hos henne. Han hadde gått på byen med noen kamerater. Hva skulle jeg gjøre da? Jeg kjente ingen andre i den byen og siste tog hjem gikk rett foran nesen på meg. Jeg dro hjem til ham for å vente på at han skulle komme hjem fra byen (kom aldri), sovnet til slutt i trappa i oppgangen hans der en nabo fant meg neste morgen og forbarmet seg over meg og gav meg frokost før jeg begav meg på hjemtur. Etter det hørte jeg ikke mer, (bortsett fra en telefonsamtale hvor han sa at det var bare kødd alt han hadde sagt om at han var glad i meg) og jeg var likeglad! Men nå da, nå, LENGE etter, har han tatt kontakt med meg igjen og sier han tenker på meg og gjerne vil møte meg igjen og skriver sliberlige meldinger. Hahahaha, sier jeg da. Jeg har funnet en ny som er 10000x bedre (selv om han riktignok er dansk). Hvorfor gikk jeg i det hele tatt inn i det forholdet med eksen? Han sa tydelig klart fra tidelig at han ikke ville klare å holde seg trofast i mer enn ett år. Jeg priser meg lykkelig over at han dumpet meg og at jeg slapp å holde meg tilbake for dansken.:-) Det er deilig å være norsk i Danmark!!!! :-) Eller hva sier du? (Og hvis du vil vite det, Nei, jeg overdriver ikke, og utrolig nok har jeg ikke gått og spredd dritt om eksen min til noen.) Han høres ut som en drittsekk, ja. Spørsmålet er vel hvorfor du gadd å involvere deg med en sånn tulling i utganspunktet, når du åpenbart visste hvordan han var 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/92061-guttermenn-hvordan-vil-du-bli-sugd/page/2/#findComment-509987 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Han høres ut som en drittsekk, ja. Spørsmålet er vel hvorfor du gadd å involvere deg med en sånn tulling i utganspunktet, når du åpenbart visste hvordan han var Ja, det er jo det jeg spør meg selv om også... Men nå er "hevnen" søt. Han vil ha meg tilbake, og jeg har funnet en annen, en som behandler meg pent. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/92061-guttermenn-hvordan-vil-du-bli-sugd/page/2/#findComment-509993 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.