Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du mener vel slike prikker som kommer av irritasjon i huden?

Varer de i flere uker altså?

Det som kommer opp av tips når det gjelder intimbarbering er ofte:

-ny og ren høvel (unngå bakterier)

-barberskum (event baby oil)

-etter: aloe vera eller desinfiserende væske eller barbervann

Hmm, har jeg fått med alt nå tro? Jo... la det lufte litt når det er nybarbert, ikke kle på trange bukser umiddelbart f.eks.

Også kan shaving oftere hjelpe på ved at huden blir herdet.

Kanskje noe av dette kan hjelpe:-)

Du mener vel slike prikker som kommer av irritasjon i huden?

Varer de i flere uker altså?

Det som kommer opp av tips når det gjelder intimbarbering er ofte:

-ny og ren høvel (unngå bakterier)

-barberskum (event baby oil)

-etter: aloe vera eller desinfiserende væske eller barbervann

Hmm, har jeg fått med alt nå tro? Jo... la det lufte litt når det er nybarbert, ikke kle på trange bukser umiddelbart f.eks.

Også kan shaving oftere hjelpe på ved at huden blir herdet.

Kanskje noe av dette kan hjelpe:-)

takk ofr svaret. men d som er så teit er at jeg gjør alt det der.. vet ikke om jeg bruker feil barberhøvel eller noe.om man skal barbere seg så bør man gjør d annenhver eller 3.hver dag. å når jeg gjør d begynner jeg bare å blø fordi prikkene kommer etter en dag..

Gjest papirtiger

takk ofr svaret. men d som er så teit er at jeg gjør alt det der.. vet ikke om jeg bruker feil barberhøvel eller noe.om man skal barbere seg så bør man gjør d annenhver eller 3.hver dag. å når jeg gjør d begynner jeg bare å blø fordi prikkene kommer etter en dag..

Huden herdes etter en ukes tid, bare å lide seg igjennom det..

Mach3 er definitivt best. LadyShavere er elendige.

Gjest hudpleieren

Hudpleieren min sa at noen aldri vil tåle hårfjerning nedentil, at huden alltid vil reagere og aldri herdes..

Men hun ga også følgende råd i tillegg til de du allerede har fått her:

Noen tåler ladyshaver / barbermaskin bedre, det blir ikke like glatt alltid, men bedre enn prikker ihvetfall. Ladyshaveren skraper ikke opp huden, dermed blir det ikke betennelser.

Noen tåler hårfjerningkrem (samme årsak, huden skrapes ikke opp). I såfall må du prøve deg frem mellom ulike typer, og prøve på et lite område først, og vente noen dager for å se reaksjon. Ikke la kremen sitte på for lenge, skyll den av selv om ikke alle hårene er borte, vent minst et døgn før du gjentar.

Ved bruk av høvel øker riskoen for prikker for hver gang du drar høvelen over samme sted. Dra høvelen kun en gang, og vent (et døgn) før du går over en gang til.

Gjest barberera

For meg funker massasjeoljen "Thats all you need" fra http://www.fristelser.com knallbra. Mye bedre enn både aloe vera og babyolje. Har kjøpt en del av den og flere av mine venninner skryter den opp i været!! Prøv den.jeg plages med akkurat det samme som deg,én dag så kommer knoppene og klingen og det er umulig og barebere for ofte pga jeg da barberer over disse knuppene.

Annonse

For meg funker massasjeoljen "Thats all you need" fra http://www.fristelser.com knallbra. Mye bedre enn både aloe vera og babyolje. Har kjøpt en del av den og flere av mine venninner skryter den opp i været!! Prøv den.jeg plages med akkurat det samme som deg,én dag så kommer knoppene og klingen og det er umulig og barebere for ofte pga jeg da barberer over disse knuppene.

tusen takk:) skal prøve den:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...